Kino kompanija „20th Century Fox“, neblogai įvaldžiusi kompiuterinių žaidimų ekranizacijos subtilybes, šį rudenį pristato naują savo darbą - kultinis trečiojo asmens šaudyklės tipo žaidimas ir legendinis jo herojus Maksas Peinas nuo spalio 17 d. iš virtualios realybės persikelia į didįjį ekraną.
Maksas Peinas (vaid. akt. Mark Wahlberg) – Niujorko policininkas, iš pažiūros turėjo viską, ko reikia paprastai žmogiškai laimei – gerą darbą, mylinčią ir mylimą šeimą. Tačiau kartą idilė baigiasi: vieną dieną savo žmoną ir dukrelę jis randa nužudytas. Žiauri žmogžudystė sugriauna jo gyvenimą. Negana to, jis dar tampa įtariamuoju savo partnerio nužudymo byloje. Nebeturėdamas ko prarasti, nepaisydamas nei taisyklių, nei įstatymų jis žūtbūt siekia surasti nusikaltėlius ir išsiaiškinti tiesą. Užvaldytas nenumaldomo keršto troškimo, Maksas Peinas seka žudikų pėdsakais ir patenka į kitą pasaulį – košmarai atgyja ir įgauna realias formas. Beatodairiškai naikindamas visus, kas jam stoja skersai kelio, Maksas vis giliau grimzta į tamsą – buvęs tvarkos sergėtojas tampa negailestinga žudymo mašina.
„Tai vienas agresyviausių ir sudėtingiausių personažų, kuriuos man kada nors yra tekę vaidinti.“ – pasakoja pagrindinio vaidmens atlikėjas aktorius Mark Wahlberg. „Paimkite mano herojus iš kino filmų „Infiltruoti“, „Baimė“ bei „Broliai“ ir padauginkite iš dešimties – toks maždaug bus Maksas Peinas. Jis trykšta nesuvaldoma pykčio energija. Jis kupinas prieštaringų emocijų ir to neslepia. Jis – pavojingas medžiotojas. Ir tuo pačiu jis slegiamas tragedijos.“
„Max Payne“ kūrybinei grupei taip pat teko įveikti ne vieną sunkumą. „Tik iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad jei kompiuterinis žaidimas turi tokį aiškų siužetą ir tokią dėkingą priešistorę, tai jį bus lengva paversti filmu.“ – sako viena iš „Max Payne“ prodiuserių Julie Yorn. „Tačiau labiau įsigilinus tampa aišku, jog sudėtinga sugalvoti būdą, kaip padaryti filmą savitu ir nepanašiu į kompiuterinį žaidimą kartu išlaikant jo unikalų stilių ir dvasią. Vizualiai „Max Payne“ labai tiko kinematografui. Manau, mums pavyko perteikti herojaus emocinę būseną tame niūriame iliuzijų ir šešėlių pasaulyje.“