Šiandien Vilniuje, Gedimino pr. 12, po rekonstrukcijos duris atvėrė pirmasis naujos kartos „Omnitel“ salonas, kuriame klientams nereikės laukti aptarnavimo – vos atėję, jie pasiners į bendravimo galimybių pasaulį.
Spalvinga aplinka, naujausi mobiliųjų telefonų bei nešiojamųjų kompiuterių modeliai, jų privalumus bei mobiliojo interneto ir įvairių „Omnitel“ sprendimų galimybes demonstruojantys konsultantai - taip ateityje atrodys ne vienas „Omnitel“ salonas.
„Norime savo klientų patirtį perkelti į naują bendravimo ir bendradarbiavimo lygmenį. Savo klientams pasiūlysime interaktyvius ir įdomius būdus gauti informaciją apie rūpimas paslaugas ar gaminius bei patirti jų teikiamą naudą prieš įsigyjant, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras. – Naujos kartos „Omnitel“ salonuose darbuotojai pakils nuo darbastalių ir išeis į salę, kad daugiau bendrautų su klientais ir leistų jiems patirti visas šiuolaikinės komunikacijos galimybes.“
Naujasis „Omnitel“ salonas suskirstytas į atskiras bendravimo, darbo ir pramogų paslaugų zonas, kiekvienoje iš kurių klientai, naudodamiesi modernia įranga, galės išbandyti paslaugas mobiliuosiuose telefonuose bei „Omni Connect“ paslaugą nešiojamuosiuose kompiuteriuose. Tuo tarpu prekių zonoje pirkėjai galės išmėginti įvairių gamintojų naujausius mobiliuosius telefonus ir priderinti aksesuarus bei technologinius priedus. Prisilietimui jautriuose ekranuose čia klientai ras dominančią informaciją, pagalbą naujos kartos salonuose klientams suteiks vaizdo ir garso gidai. Siekiant supaprastinti ir pagreitinti klientų aptarnavimą, naujuose salonuose įdiegta savitarnos zona, kurioje klientai kompiuteriu galės patys atsiskaityti už suteiktas paslaugas ar užsisakyti naujų.
Jau šiais metais tokį naujos kartos „Omnitel“ saloną ketinama atidaryti ir Kaune.