Lietuvos interneto sprendimų bendrovė „Gaumina“. Latvijoje vykusiame tarptautiniame reklamos festivalyje kompanija už kūrybiškumą internete pelnė „Access Key“ apdovanojimą, vieną iš trijų pagrindinių festivalių prizų.
Rugsėjo 25-26 d. vykusiame devintajame reklamos festivalyje „Golden Hammer” šiemet varžėsi 1000 darbų iš 18 valstybių. „Gauminos” pelnytas apdovanojimas yra aukščiausias šalies interneto sprendimų bendrovių pasiekimas tarptautiniuose reklamos festivaliuose.
„Mes, visa vertinimo komisija, labiausiai džiaugėmės matydami, kaip klientams naudą atneša drąsūs, netradiciniai sprendimai. Geriausias pavyzdys – „Gauminos“ sukurta „Omnitel“ „Second Life“ sala – vienas pirmųjų Baltijos šalių projektų virtualiuose pasauliuose. Kai klientas su agentūra nebijo ir eksperimentuoja, tai veda į nepaprastą sėkmę.“,- komentavo Mika Tuupola, „Golden Hammer“ Interneto kategorijos vertinimo komisijos pirmininkas.
„Tarptautinis pripažinimas – ne tik džiaugsmas darbuotojams ir klientams, bet ir patvirtinimas, jog pasirinkome teisingą kelią. Ir toliau jungsime du nesujungiamus – kliento verslo tikslus pasiekti per kūrybiškumą.“,- teigė „Gauminos“ direktorė Živilė Slivinskaitė.
„Golden Hammer 2008“ įmonė taip pat pelnė Interneto kategorijos auksą už MIAU prekės ženklo svetainę miaupienas.lt bei du sidabro apdovanojimus. Sidabru buvo įvertintas „Omnitel“ „Second Life“ salos projektas gaumina.lt/secondlife bei animacinių filmų serialas „Unilever“ prekės ženklui „Pot Noodle“ Airijoje, pateikiamas interneto svetainėje potnoodle.ie.
UAB „Gaumina” aktyviai dirba Lietuvos, Airijos ir Didžiosios Britanijos rinkose. Tarptautinį įvertinimą ketinama panaudoti tolimesnei įmonės plėtrai užsienio rinkose.
„Pristatant „Gauminos“ paslaugas užsienyje, apdovanojimai yra vienas svarbiausių argumentų pelnyti būsimų klientų pasitikėjimą. Aukščiausią apdovanojimą „Golden Hammer“ festivalyje galima palyginti su pirma vieta „Eurobasket“ krepšinio čempionate. Būti pripažintais geriausiais Latvijoje smagu, tačiau Vakaruose dalis klientų net nežino, kur tai yra. Aktyviai dalyvausime Europos ir pasaulio reklamos festivaliuose. Tikiuosi, kad vieną dieną busime apdovanoti ir reklamos pasaulio olimpiadoje „Kanų liūtai.“,- teigė Darius Bagdžiūnas, interneto sprendimų bendrovės „Gaumina“ verslo plėtros vadovas.
„Golden Hammer“ reklamos festivalyje „Gaumina“ dalyvauja nuo 2003 metų. Be šių metų aukščiausio apdovanojimo už kūrybiškumą internete, kompanijos darbai festivalyje tris kartus apdovanoti auksu, vieną – „Grand Prix“, pelnyti penki sidabro apdovanojimai.