Pagaliau bent kartą geros naujienos iš kompiuterinio žaidimo „Grand Theft Auto“ pusės, nes tikiriausiai visiems jau atsibodo skaityti naujienas, kai koks žaidėjas persižaidęs GTA, ką nors nužudo ar apiplėšia. O, istorija labai paprasta - viena amerikiečių šeima važiavo į Illinoją ir patyrė avariją...
Mašina vertėsi keletą kartų ir sustojo aukštyn ratais ir spėkite kas pirmas ėmėsi gelbėtojo vaidmens? Ogi 11-metė dukra. Ji išsiropštė per galinį mašinos stiklą ir ištraukė į saugos diržus įsipainiojusius tėvus ir brolį.
Po incidento paklausta, atsakė, kad ja taip pasielgti paskatino „Grand Theft Auto“ kompiuterinis žaidimas, kurį ji žaidė kartu su broliu ir matė kaip žaidime apvirtusios mašinos po kurio laiko sprogsta, todėl nenorėjusi, kad taip atsitiktų jos šeimai, ji, ėmėsi veiksmų.
Ką gi, pasirodo žaidimai moko netik blogai elgtis, bet ir atsakomybės. O gal kompiuteriniai žaidimai visai neturi jokios įtakos blogiems darbams ? Gal papraščiausiai tai blogai išauklėti vaikai, kurie ir be GTA pagalbos „prisidirbtų“?