Rugsėjo 11–16 dienomis Amsterdame organizuojama tarptautinė paroda ir konferencija „IBC2008“. Naujausius pasiekimus joje pristatys TV įrangos ir programinių sprendimų kūrėjai, televizijos produkcijos gamintojai ir transliuotojai, naujųjų medijos priemonių plėtotojai.
Parodoje šiemet antrą kartą dalyvaus ir vienos iš didžiausių Lietuvoje IT bendrovių „Penkių kontinentų“ įmonių grupės specialistai. Renginio dalyviams ir lankytojams jie pristatys IP televizijos „Penki TV“ tarpinę programinę įrangą (angl. middleware) ir jai skirtus sprendimus – el. balsavimą ir el. prekybą.
„Kiekvienais metais vis daugiau paslaugų perkeliama į elektroninę erdvę. Sekdami šiomis tendencijomis, sukūrėme novatoriškus sprendimus, kurie leidžia vykdyti elektroninę prekybą ir elektroninį balsavimą per IP televiziją. Esame įsitikinę, kad savo novatoriškumu šie sprendimai bus vieni patraukliausių parodoje“, – sako „Penkių kontinentų“ strateginio planavimo ir programavimo skyriaus vadovas Saulius Paukštys.
Jo teigimu, šiemet pirmą kartą parodoje „IBC2008“ atskiras paviljonas, skirtas elektroninio parašo projektams. Šios srities pasiekimus pristatys tokios pasaulinės kompanijos, kaip „Sony“, „Panasonic“, „Thomson“, „Matrox“.
„Penkių kontinentų“ sukurtas el. balsavimo per IP televiziją sprendimas taip pat paremtas elektroninio parašo technologija. Jis ypatingas tuo, kad be didesnių investicijų leidžia piliečiams rinkti savo atstovus tiesiog televizoriaus ekrane.
„Jis panašus į estų jau išbandytą sprendimą, leidžiantį piliečiams balsuoti kompiuteriu. Skirtumas toks, kad klientui, turinčiam elektroninį parašą arba sertifikatą (jis įrašomas į lustinę kortelę arba „flash“ atmintinę), suteikiama galimybė saugiai balsuoti naudojantis TV priedėliu“, – aiškina S. Paukštys.
Tarptautinio renginio dalyviai ir lankytojai galės ne tik susipažinti su naujausiomis technologijomis, bet ir dalyvauti specialistų rengiamose diskusijose. Čia bus diskutuojama apie IP televizijos standartus ir jos plėtrą, elektroninio parašo perspektyvas, medijos turinio pateikimą per internetą, socialinių tinklų įtaką transliuotojams, įvairaus turinio formatų ateitį ir kt.
Parodos organizatoriai tikisi, kad joje savo sprendimus pristatys per 1 300 kompanijų ir daugiau kaip 46 tūkstančiai lankytojų iš 130 pasaulio šalių.