Š. m. rugsėjo 17-18 d. įvyks pirmasis interneto rinkodaros kongresas BEST INTERNET, kuris bus kitoks nei visos iki šiol vykusios interneto konferencijos.
Renginyje bus siekiama nagrinėti praktinius pavyzdžius ir aktualios problemas – be triukšmingos reklamos, akių dūmimo, „muilo burbulų“, nesuvokiamų abreviatūrų ar neįgyvendinamų idėjų. Užsienio pranešėjus iš „Coca-Cola“, „Unilever“, Chartered Institute of Marketing ar „Cannes Lions“ papildys savo sėkminga patirtimi besidalinantys rinkodaros atstovai iš Lietuvos įmonių.
Naujos žiniasklaidos formos siūlo gausybę interneto rinkodaros alternatyvų, pigius ir efektyvius sprendimus net ir ekonomikos nuosmukio laikais. Tačiau kaip atsirinkti ir išvengiant chaoso? Kas jau išbandyta ir tikrai veikia?
"Šiuo metu interneto reklamos rinka „ant bangos“ – kalbų daug, o aiškumo mažai. Tai buvo viena pagrindinių priežasčių kodėl rengiame pirmąjį interneto rinkodaros kongresą BEST INTERNET, skirtą ne IT fanams, o įmonėms (klientams), kurioms įdomi interneto rinkodaros praktika. Temos aktualumą rodo užsiregistravusių įmonių skaičius",- teigia BEST MARKETING atstovas Lietuvoje Artūras Olšauskas.
Lietuvoje renginiui pasirinkta netradicinė vieta, kuri reklamos ir rinkodaros specialistams suteiks papildomų įspūdžių.
„Norėjome ištrūkti iš pabodusių viešbučių, todėl pirmam kongresui pasirinkome „Forum Cinemas Vingis“ erdvę. Sieksime, kad kongresas būtų didžiausias ir svarbiausias kasmetinis renginys Lietuvoje apie interneto rinkodarą“, – pažymi vienas iš organizatorių.
Interneto rinkodaros kongresas BEST INTERNET vyks Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Renginį sudaro dvi dienos: rugsėjo 17 d. vyks konferencija su atvejų analizėmis iš Lietuvos ir užsienio, o rugsėjo 18 d. - interneto rinkodaros seminaras.