Per 500 poilsiautojų iš įvairių Lietuvos kampelių liepos 5 d. pramogavo nemokamuose „Blomberg menų alėjos“ renginiuose. Keturias valandas „Nesė Pramogų banko“ kiemelis buvo virtęs gyvo meno oaze. „Blomberg“ ne pirmą kartą stebina netradiciniu požiūriu į mūsų buitį. Be to, nuolat remia įvairius meno renginius: festivalį „Kaunas Jazz“, garsios smuikininkės Vanessa May ir talentingos džiazo saksofonistės Candy Dulfer koncertus Lietuvoje.
Netradiciniame renginyje didžėjaus „Bodegas live project“ grojamai šiuolaikinei muzikai elektriniu smuiku pritarė ir improvizuojanti smuikininkė Giedra iš Šiaulių. Susidomėjusius žiūrovus fotografas Justinas Stankevičius kvietė nusifotografuoti ir iš karto atspausdinti nuotrauką. Magas-žonglierius Vytautas Diržininkas atliko įvairius triukus, demonstravo iliuzijų meną, kviesdamas išmėginti iliuzionisto asistento duoną. Žmonės-robotai Amrita ir Adas šoko ir atliko nuotaikingas dainas. Jiems talkino ir mažųjų žiūrovų dėmesį prikaustęs tikras robotas „Robos V2“.
„Blomberg menų alėja“ buvo suskirstyta į keturias aikšteles – kiekvienoje šalia rodomos programos buvo pristatoma „Blomberg“ buitinė technika – šaldytuvas, viryklė, skalbimo mašina, indaplovė.
Kone daugiausiai dėmesio sulaukė lietuvių animatorius ir režisierius Zenonas Tarakevičius – jis renginio metu nupiešė apie 20-ies norinčiųjų pamatyti save kitu kampu šaržus. „Džiugu, kad buitinės technikos gamintojai rūpinasi ne vien metalu, bet ir meno atstovais. Manau, kad piešiniais ir pramogomis žmonės liko patenkinti, o šaržas dar ilgai primins netradicinio renginio minutes. Tiesą pasakius, man pirmą kartą teko dalyvauti tokiame renginyje, kuriame taip netradiciškai pristatoma buitinė technika. Mano, kaip dailininko akį, patraukė „Blomberg“ dizainas, griežtos linijos. Jei namams ko prireiks, būtinai prisiminsiu „Blomberg“, – teigė žinomas šaržų piešėjas Z. Tarakevičius. Galimybe gauti nemokamą šaržą galėjo pasinaudoti tiek vyrai, tiek moterys, tiek vaikai. Savo šaržu džiaugėsi klaipėdietė Zita: „Dažnai atvykstame į Palangą, dalyvaujame vykstančiuose renginiuose. Tačiau dalyvauti tokiame netradiciniame renginyje ir matyti taip įdomiai pristatomą buitinę techniką teko pirmą kartą.“
Galimybę išvysti nuotaikingąjį technikos išradimą robotuką „Robos V2“ publikai suteikė grupė „Robotukai“ – vieninteliai robopop muzikos stiliaus atlikėjai Lietuvoje. 40 cm robotukas šoko, bendravo su vaikais, juokavo ir komentavo savo veiksmus.
„Blomberg menų alėjos“ partneris – interjero dizaino žurnalas DEKO. 500 žurnalų buvo išdalyta visiems, kurie svajoja apie jaukius ir stilingus namus. Užpildę specialią anketą 5 renginio lankytojai laimės metinę žurnalo DEKO prenumeratą.
Prekiniam ženklui „Blomberg“ atstovaujančios UAB „AG Trade“ marketingo projektų vadovas Marijus Aliulis džiaugėsi tuo, kad pavyko surengti kone vienintelį tokį gatvės renginį šiemet Palangoje. „Tai išskirtinis renginys, orientuotas į žmogų. Norime, kad kiekvienas savo namuose jaustųsi puikiai. „Blomberg menų alėjoje“ stengėmės žiūrovui suteikti kiek įmanoma daugiau teigiamų emocijų, „Blomberg“ – ne tik buitinė technika. Tai ir muzika, ir iliuzija, ir maži stebuklai, ir aukščiausius standartus atitinkanti, tačiau už patrauklią kainą siūloma moderni buitinė technika. Pirkėjas kartu su „Blomberg“ kuria savo pasaulį, kuriame namų ruoša – juokų darbas.“, – sakė vienas iš „Blomberg“ menų alėjos“ idėjos autorių M. Aliulis.