Šiandien prasideda pirmas Lietuvoje savadarbių reklamų konkursas „Dėjau Idėją“, kurį pristato, remia ir kuriame savo prekės ženklą naudoti leidžia „Ežys“. Apribojimų konkurso „Dėjau idėją“ dalyviams nėra. Dalyvauti gali visi, reklamuoti galima viską ir visomis turimomis priemonėmis. Konkurso užduotis – sugalvoti reklaminį šūkį pasirinktam objektui (tai gali būti jausmas, daiktas, paslauga, prekė, „niekas“ ir „bet kas“) ir pačiam pagaminti jo reklamą. Konkursas vyksta tinklalapyje www.ezys.lt iki vasario 28 dienos. Vartotojų sukurtas reklamas galima siųsti adresu dejauideja@ezys.lt.
Pasak organizatorių, konkurso idėja - „Pasidaryk Pats Reklama“ – ir kilo iš „pasidaryk pats“ kultūros, sparčiai populiarėjančios jaunų interneto vartotojų tarpe. „Ežys“ puoselėja tradicijas leisti vartotojams patiems kurti: jie „gyvena“ ir bendrauja „Ežio mieste“, dalyvavo konkurse „YouTube“ „Šokio mašina“. „Dėjau idėją“ – dar viena kūrybos galimybė, atspindinti šiuolaikinę internete klestinčią madą.
„Dėjau Idėją“ dalyvių darbus vertins ir išrinks konkurso komisija: A. Rogoznyj, T. Ramanauskas ir mėnesinio žurnalo „Pravda“ redaktorė K. Sokolovaitė.
Kūrybiškiausios reklamos autorius gaus specialiai konkursui „surinktą“ reklamos kūrėjo rinkinį – madingą rankinę. Joje bus:
- visų kūrybininkų mylimo įžymiausio britų kulinaro Jamie Oliver receptų knyga,
- metalinė cinamoninių saldainių „Altoids“ dėžutė (jei reklamos kūrėjas grįžta iš užsienio, beveik visada parsiveža šių legendinių saldainių),
- Jose Gonzalez, sukūrusio muziką „Sony Bravia Balls“ reklamai, albumas „Veneer“ su šios reklamos daina,
- Frederic Beigbeder romanas „14.99 Euro“,
- „MTV Movie Awards“ geriausio filmo apdovanojimą pelniusio „Napoleono Dinamito“ reklaminiai marškinėliai „Vote for Pedro“,
- vazelinas,
- nepamirštamo režisierės Sofia Coppola filmo „Pasiklydę Vertime“ DVD,
- kvietimas į kirpyklą pas Gvidą, kavinės „Cozy“ nuolaidų kortelė.
„Vartotojai jau kūrė ar parodijavo „iPhone“ reklamas, filmavo klipus kavinių tinklui „Starbucks“, reklamavo picą ir daug kitų produktų. Kuo toliau, tuo labiau vartotojų pagamintas turinys prilygsta profesionaliam turiniui“, - sakė konkurso komisijos narys, tinklaraščio „Žudyk reklamą“ autorius Arnoldas Rogoznyj. Anot konkurso komisijos nario, „MTV Networks Baltic“ kūrybos vadovo Tomo Ramanausko, kai vartotojas žino, ką perka, ir supranta, dėl ko jam patinka jo vartojama prekė, meilę šiam produktui jis nori ir gali parodyti sukurdamas jam reklamą ir įdėdamas į internetą. „Amerikoje yra nemažai prekės ženklų, kuriuos vartotojai yra „įsimylėję“ ir pasiryžę visur ir visada patys juos reklamuoti. Pažiūrėsim, ar kūrybingi mūsų žmonės turi tokių mylimų prekės ženklų, o gal norės reklamuoti jausmus ar vertybes“, - sakė T. Ramanauskas. Susipažinti su konkurso taisyklėmis, prizais ir dalyvių darbais galima tinklalapyje www.ezys.lt, konkursų skiltyje.