Ant amerikiečių savaitinio žurnalo „NewsWeek“ naujausio numerio viršelio puikuojasi „Amazon.com“ vykdomasis direktorius Jeff Bezos. Tačiau pagrindinis žurnalo herojus yra ne jis, o žinomiausios interneto kompanijos naujasis produktas – „Amazon Kindle“. Tai nedidelis įrenginys, skirtas skaityti kompiuterinius tekstus ir, pasak Bezos, galintis sukelti revoliuciją internetinėje knygų prekyboje. Tai būtų gana simboliška, kadangi „Amazon“ prieš dešimtmetį pradėjo savo veiklą internete pardavinėdama įprastas popierines knygas.
„Amazon Kindle“ yra 400 JAV dolerių vertės įrenginys su 6 colių skersmens ekranu („E-ink“ technologija). Jis palaiko „EV-DO“ technologiją (2,4 Мbit/s „Whispernet“ paslauga), turi patogią vartotojo sąsają, kuri leidžia greitai versti skaitmeninės knygos puslapius ir užsisakyti naujus leidinius internete. Knygos bus parduodamos po 9,99 JAV dolerius. Per „Kindle“ taip pat galima užsisakyti skaitmenines laikraščių („The Times“, „The Wall Street Journal“, „The Washington Post“, „Le Monde“) versijas ir kai kuriuos interneto dienoraščius. Be abejo, už šias paslaugas teks mokėti mėnesinį abonentinį mokestį. Įrenginys veikia iki 30 valandų be papildomo įkrovimo, o pilnai įkrauti bateriją užtrunka 2 valandas.
Skirtingai nei panašus produktas „SonyReader“, „Amazon Kindle“ veikia visiškai nepriklausomai nuo kompiuterio. Be to, įrenginys siūlo didžiulį pasaulinės literatūros kūrinių sąrašą – 88 tūkst. skirtingų knygų. Vėliau planuojama ši kiekį dar padidinti. Didelis įrenginio privalumas yra internetas: galima naršyti tinkle, naudotis „Google“, „Wikipedia“. Kol kas šiek tiek gąsdina aparato, kuris buvo kuriamas nuo 2004 metų, kaina – 400 JAV dolerių už planšetę su juodai baltu ekranu yra daugoka.