Pasaulinė įrangos skaitmeninėms pramogoms kūrėja „Creative“ pranešė jau pardavusi 25 milijonus MP3 grotuvų. 2007 m. kovą paskelbtos informacinių technologijų rinkos tyrimų kompanijos „IDC“ ataskaitos duomenimis, „Creative“ užima antrą vietą pasaulyje pagal nešiojamųjų grotuvų su atminties lustais ir kietuoju disku pardavimų apimtis.
„Tai išties labai svarbus įvykis „Creative“ istorijoje, kadangi, pardavę 25 milijonus MP3 grotuvų, pagal pardavimų apimtis lenkiame net kai kuriuos didžiuosius vartotojams skirtų elektronikos įrenginių gamintojus. Tikime, kad neseniai pristatę grotuvus „ZEN Stone“, „ZEN Stone Plus“ bei mokamosios kortelės dydžio „Creative ZEN“, dabar turime stipriausią MP3 ir nešiojamų grotuvų liniją rinkoje“, - teigė „Creative“ valdybos pirmininkas ir vykdantysis direktorius Simas Vongas Hu (Sim Wong Hoo).
Pirmasis „Creative“ grotuvas su atminties lustu buvo parduotas 1999 metais. Po metų kompanija pristatė didelės talpos grotuvą su kietuoju disku „DAP Jukebox“, kuris iškart sulaukė didžiulio žiniasklaidos dėmesio visame pasaulyje. Visuotinį kritikų pripažinimą pelnė ir vėliau išleistos „Creative“ grotuvų serijos „MuVo“ bei „ZEN“. Tris kartus iš eilės skirtingi „Creative“ nešiojami grotuvai buvo apdovanoti kaip geriausi tarptautinėje vartotojų elektronikos parodoje CES (Consumer Electronics Show), o 2006 metais, aplenkęs daugiau nei 2500 kitų kompanijų produktų, parodoje CES triumfavo grotuvas „ZEN Vision:M“.