„Samsung“ paskelbė savo planus OLED ekranų rinkoje. Kompanija prognozuoja, kad iki 2010 metų OLED rinka pasieks 3,7 mlrd. JAV dolerių metinę apyvarta. Kąsnelis skanus, tad didieji gamintojai jau sujudo. Priešakyje kol kas „Sony“ su savo 11 colių įstrižainės OLED HDTV ekranėliu.
Šį mėnesį „Toshiba“ paskelbė, kad planuoja rinkai pristatyti 30 colių įstrižainės pilnos HD raiškos OLED televizorių jau 2009 metais. Tam pačiam metui „Samsung“ ruošiasi pasiūlyti 14, 15 ir 21 colio OLED ekranus. Iki 2010 metų kompanija planuoja pristatyti ir 40 bei 42 colių įstrižainės OLED technologijos pilnos HD raiškos televizorius.
Taigi, jei visi laikysis savo planų, 2009 metais rinkoje bent jau pagal ekranų dydį turėtų pirmauti „Toshiba“. Ne taip seniai stipriai SED technologiją rėmusi kompanija pastaruoju metu itin daug jėgų deda į OLED vystymą ir tai gali duoti vaisių jau labai greitai.
Dirbama ne tik ties tradiciniais, bet ir ties lanksčiais OLED ekranais. „Sony“ šių metų gegužę pristatė tik 0,3 mm storio OLED ekranėlį, galintį atkurti 16,7 mln. spalvų. „Samsung“ kažką panašaus rengiasi pasiūlyti vėliausiai iki 2012 metų.