Vokietijos automobilių milžinė „Volkswagen“ ruošiasi sudrebinti elektromobilių rinką, pristatydama naują, biudžetui palankų savo parko papildymą.
Šis kompaktiškas miesto automobilis, potencialiai pavadintas „ID.1“ ir planuojamas išleisti 2027 metais, yra sukurtas taip, kad elektrinis mobilumas taptų prieinamas platesnei auditorijai, o jo tikslinė kaina būtų apie 20 tūkst. eurų.

Įvairios kalbos apie naująjį „Volkswagen ID.1“ elektrinį automobilį sklando jau kuris laikas, o dabar savo žodį tarė ir pats gamintojas. Vokietijos kompanijos atstovai pasidalino informacija apie „ID.EVERY1“ koncepcinį modelį, kurio pagrindu ir bus sukurtas „ID.1“.
Šio koncepcinio modelio dizainą kūrė Andy Mindto vadovaujama komanda, ir nors automobilis nedidelis - erdvės pojūčio čia netrūksta. Šiltos spalvos, perdirbtos medžiagos ir patogūs sprendimai sukuria modernią, jaukią atmosferą tiek vairuotojui, tiek keleiviams.
Interjero sprendimai – praktiški ir sumaniai išdėstyti. Kompaktiškas prietaisų skydelis, intuityvūs valdikliai, lanksti keleivių erdvė bei net nuimamas „Bluetooth“ garsiakalbis – tai detalės, kurios paverčia šį mažylį itin tinkamu kasdieniam naudojimui.
Tačiau „Volkswagen ID.1“ bus ne tik mažas, mielas ir prieinamas. Tai – ir pirmasis „Volkswagen“ automobilis, kuriame visa architektūra paremta programine įranga. Kitaip tariant, „ID.1“ modelis bus nuolat tobulinamas, pasitelkiant programinės įrangos atnaujinimus.

Tai reiškia, kad šio VW elektromobilio funkcijos galės plėstis ir keistis laikui bėgant. Šią pažangią sistemą „Volkswagen“ kuria kartu su amerikiečių elektromobilių gamintoja „Rivian“. Ir būtent šis bendradarbiavimas padėjo paspartinti projekto eigą.
Priminsime, jog ankstesnis vokiečių planas buvo toks, kad „ID.1“ būtų pristatytas 2028 metais. Dabar šio automobilio debiutas planuojamas jau 2027 metais. Pasak „Volkswagen“ vadovo Thomas Schäferio, „ID.1“ taps kertiniu modeliu bendrovės siekyje užimti reikšmingą vietą ekonomiškų elektromobilių segmente.
3 880 mm ilgio naujasis modelis įsilies į kompaktinių automobilių liniją ir bus gaminamas ant priekiniais ratais varomos MEB platformos. Tikimasi, kad pagal WLTP testus vienu įkrovimu jis nuvažiuos ne mažiau kaip 250 kilometrų.
Kad „VW ID.1“ būtų ne tik prieinamas, bet ir efektyviai gaminamas, „Volkswagen“ pasirinko savo gamyklą Portugalijoje. Nors tai viena iš efektyviausių bendrovės gamyklų, gamintojas neslepia – mažų elektromobilių pardavimas su pelnu vis dar kelia iššūkių.
„Volkswagen ID.1“ elektrinis automobilis taps dalimi platesnio plano. Dar iki 2027 metų bendrovė ketina rinkai pasiūlyti net devynis naujus pradinio lygio elektromobilių modelius. Jau visai netrukus turėtų būti pristatytas ir „ID.2all“ variantas.