Vartotojai pageidauja įrenginių, kurie ne tik dailiai atrodytų, bet ir būtų patogūs bei patikimi. Elektrinių prietaisų naudojimo laiką dažniausiai apibrėžia baterijos ilgaamžiškumas. Kiek netikėtai elektromobiliai šiuo atžvilgiu aplenkė daugumą prietaisų – tai lėmė ne tik pažangios technologijos, bet kitoks naudojimo pobūdis.

Didžiausias Kinijos elektromobilių gamintojas BYD nuolat plečia savo elektromobilių asortimentą, o būsimasis „Sealion 05 EV“ yra naujausias jo papildymas. Šis kompaktiškas visureigis skirtas konkuruoti sparčiai augančioje elektrinių krosoverių rinkoje. Naujasis modelis priklauso „Sealion“ serijai ir vartotojams siūlo šviežias funkcijas bei konkurencingą kainą.
Remiantis BYD paskelbta informacija, „Sealion 05 EV“ važiuos ant visiškai naujos platformos, turės galine pavara varomą transmisiją ir pažangią kompanijos išmaniąją vairavimo sistemą „God's Eye“. „Sealion 05 EV“ rinkoje pasirodys su dviem versijomis, kuriose bus siūlomi skirtingi akumuliatorių ir variklių variantai.
Transporto priemonės ilgis – 4520 mm, plotis – 1860 mm, aukštis – 1630 mm, ratų bazė – 2720 mm. Abiejų versijų svoris skiriasi: viena versija sveria 1780 kg, kita – 1670 kg. Abu modeliai gali išvystyti maksimalų 180 km/h greitį.
Taip pat galima rinktis iš dviejų galios variantų – abiejuose yra viengubi varikliai, kurių didžiausia galia yra 140 kW arba 160 kW. Akumuliatorių galima rinktis su 50 kWh talpos paketu, užtikrinančiu 430 km nuvažiuojamą atstumą, ir 61 kWh talpos paketu, užtikrinančiu 520 km nuvažiuojamą atstumą.
„Sealion 05 EV“ kaina bus šiek tiek mažiau nei 19 tūkst. eurų, todėl jis bus patrauklus pasirinkimas taupiems pirkėjams, norintiems pereiti prie elektromobilių. BYD taip pat daro didžiulę pažangą įkrovimo technologijų srityje. Bendrovė pristatė 1 tūkst. kW „megavatų greitojo įkrovimo“ įrenginį, galintį vos per penkias minutes padidinti 400 km ridą.
Šioje sistemoje, kuri yra BYD „Super e-Platform“ dalis, naudojama 1 tūkst. V aukštos įtampos sistema ir 10C įkrovimo greitis. BYD planuoja įrengti daugiau kaip keturis tūkstančius tokių megavatų įkrovimo stotelių visoje Kinijoje.
Naujoji įkrovimo technologija palaiko naujausius BYD didelio našumo elektromobilius „Han L EV“ ir „Tang L EV“. Šiose transporto priemonėse naudojamas 1,5 tūkst. V silicio karbido maitinimo modulis, pasižymintis dideliu iškrovimo greičiu ir gerokai geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis.
Šių modelių galinės ašies elektros variklis gali išvystyti 580 kW galią ir užtikrina įspūdingą pagreitį – iki 100 km/val. jis įsibėgėja maždaug per dvi sekundes, o maksimalus greitis viršija 300 km/val.