Jau keletą kartų esame rašę apie neįtikėtiną sėkmę tėvynėje patyrusį kinišką „Wuling Hongguang Mini EV“ elektromobilį. Šis nedidelis ir vos 4000 eurų kainuojantis automobiliukas jau kuris laikas dominuoja geriausiai Kinijoje parduodamų elektromobilių viršūnėje.

„Wuling Hongguang Mini EV“ yra labai populiarus mini elektrinis automobilis Kinijoje dėl savo kainos ir kompaktiško dydžio. Dabar, siekiant dar labiau išplėsti jo patrauklumą, gamintojas paruošė ir naują jo versiją su keturiomis durimis.
Nuo pat pirmojo išleidimo 2020 metų liepą „Hongguang Mini EV“ sulaukė didelės sėkmės. Dėl mažos kainos ir mažų gabaritų jis tapo Kinijos vartotojų simpatija, todėl buvo parduota daugiau nei 1,5 mln. vienetų.
Naujasis keturių durų variantas remiasi šia sėkme ir siūlo daugiau erdvės, neatsisakydamas savybių, dėl kurių originalas tapo toks populiarus. Keturių durų „Mini EV“ yra trijų skirtingų versijų, kurių kainos svyruoja nuo 5 570 eurų iki 6 300 eurų.
Vienas iš pagrindinių keturių ir dviejų durų modelių skirtumų, savaime suprantama, yra dydis. Ketverių durų „Mini EV“ ilgis – 3256 mm, plotis – 1510 mm, aukštis – 1578 mm, o ratų bazė – 2190 mm. Naujasis modelis yra kiek ilgesnis ir turi kiek didesnę ratų bazę.
Ketverių durų „Mini EV“ naudoja ličio geležies fosfato (LFP) 16,2 kWh talpos akumuliatorių bloką. Šis akumuliatorius užtikrina, kad visų trijų keturių durų variantų CLTC (Kinijos lengvųjų transporto priemonių bandymų ciklas) nuvažiuojamas atstumas yra 205 km.
Naudojant įmontuotą nuolatinės srovės greitojo įkrovimo sistemą, akumuliatorių galima įkrauti nuo 30 proc. iki 80 proc. per maždaug 35 minutes. Elektros variklis išvysto didžiausią 30 kW galią, todėl automobilis gali pasiekti 100 km/val. maksimalų greitį. Pats automobilis sveria 780 kg.
„Wuling Hongguang Mini EV“ sukurtas pagal GSEV architektūrą, kuria paremti ir kiti „SAIC-GM-Wuling“ mažieji elektromobiliai, įskaitant „KiWi EV“, „Nano EV“ ir „Air EV“.
Ketverių durų „Mini EV“ pristatymas yra didelis „Wuling“ žingsnis, o papildomas keturių durų praktiškumas kartu su jau pripažinta „Mini EV“ puikiu kainos ir kokybės santykiu turėtų tapti dar vienu geriausiai parduodamu automobiliu.