Daugelis automobilių gamintojų labai rimtai žiūri į elektros energijos kaupimo technologijų tobulinimą, ypač kai kalbama apie elektromobilius. Tarp jų yra ir žinomas Vokietijos gamintojas „Mercedes-Benz“.
Ši kompanija, bendradarbiaudama su įmone „Factorial“, pradėjo testuoti kietojo kūno baterijas, kurios potencialiai gali užtikrinti apie 1 000 km nuvažiuojamą atstumą. Tokią informaciją patvirtino patys „Mercedes-Benz“ atstovai interviu žurnalui „Autocar“.
Remiantis „Mercedes-Benz EQS“ modeliu, sukurtas elektromobilio prototipas „Solstice“, aprūpintas kietojo kūno baterijomis, jau testuojamas Didžiosios Britanijos keliuose. Šie bandymai leidžia rinkti svarbius duomenis, reikalingus tolesnei technologijos plėtrai.
„Solstice“ baterijose naudojamas sulfidinio tipo kietojo kūno elektrolitas, kuris leidžia padidinti energijos kaupimo tankį iki 450 W‧h/kg. Tai teoriškai gali padidinti baterijos talpą iki 80 %, tačiau pati „Mercedes-Benz“ teigia, kad realiai galima tikėtis apie 25 % pagerėjimo. Pavyzdžiui, „EQS“ sedanas, naudodamas tokias baterijas, galėtų nuvažiuoti iki 992 km pagal WLTP ciklą be papildomo įkrovimo.
Be to, kietojo kūno baterijos yra žymiai lengvesnės – jų svoris gali būti sumažintas iki 40 %, palyginti su tradicinėmis baterijomis. Pavyzdžiui, 90 kWh talpos „Solstice“ akumuliatorius yra trečdaliu lengvesnis už standartinį skystojo elektrolito akumuliatorių.
„Factorial“ bendradarbiauja ne tik su „Mercedes-Benz“, bet ir su kitais automobilių gamintojais, tokiais kaip „Hyundai Motor“ ir „Stellantis“. Įmonė planuoja iki 2030 m. pradėti masinę kietojo kūno baterijų gamybą, o „Mercedes-Benz“ ketina šias baterijas integruoti į savo automobilius maždaug tuo pačiu metu.