„Volvo“ jau seniai kuria savo automobilių „Cross Country“ versijas, o pirmasis toks modelis buvo pristatytas dar 1997 metais. Šie modeliai pasižymi šiek tiek didesne prošvaisa ir itin tvirta išore.
Dabar „Volvo“ šią tradiciją perkelia į elektromobilių rinką. Kompanijos atstovai paskelbė apie naująjį „Volvo EX30 Cross Country“ variantą. Šis kompaktiškas elektrinis visureigis debiutavo Stokholme, Švedijoje, ir juo siekiama vairuotojams suteikti praktiškumo, stiliaus ir visureigio galimybių derinį.

Pats „EX30“ yra kompaktiškas visureigis, savo dydžiu panašus į „Hyundai Kona Electric“. Šis „Volvo“ elektromobilis yra ganėtinai populiarus, praėjusiais metais pagal pardavimus atsilikdamas tik nuo „Tesla Model Y“.
Šiuo metu siūloma tik dviejų variklių visų varančiųjų ratų versija, kurios kaina - 40 550 eurų. Tikimasi, kad pavasarį bus išleista pigesnė vieno variklio versija, kurios kaina prasidės nuo 32 664 eurų. „Cross Country“ versijos kaina oficialiai nepaskelbta, tačiau tikimasi, kad ji sieks apie 43 300 EUR.
Tiek standartinis „Volvo EX30“, tiek „Cross Country“ variantas turi tą pačią jėgainę. Dviejų variklių sąranka išvysto 315 kW galios ir 542 Nm sukimo momentą. Tai pakankama galia tiek važiuojant mieste, tiek išvažiuojant užmiesčio keliais. „EX30 Cross Country“ bus parduodamas su 19 colių arba specialiais 18 colių ratlankiais su bekelės padangomis.

Naujasis elektromobilis turi 64 kWh bateriją, kurią naudojant nuolatinės srovės greitąjį įkroviklį galima įkrauti nuo 10 iki 80 proc. per maždaug 26 minutes. EPA duomenimis, standartinio „EX30“ modelio nuvažiuojamas atstumas yra 407 kilometrų, tačiau dėl šiek tiek didesnio „Cross Country“ važiavimo aukščio ir važiuoklinių padangų šis skaičius sumažės.
Verta paminėti ir tai, jog „Volvo EX30 Cross Country“ prošvaisa padidinta 19 mm, taigi, bendra prošvaisa siekia 197 mm. Tai stebėtinai mažiau nei „Toyota bZ4X“ 220 mm, tačiau tai vis tiek yra padorus dydis mažam elektriniam visureigiui, skirtam važiuoti lengvais bekelės keliais. „Volvo“ taip pat pakoregavo pakabą, kad pagerintų lankstumą važiuojant nelygiu paviršiumi.
Vizualiai „EX30 Cross Country“ išsiskiria keliais unikaliais bruožais. Ant dangčio ir C statramsčio puikuojasi „Volvo Cross Country“ ženklelis. Funkciniai priedai - tvirtos priekinės ir galinės slydimo plokštės, taip pat patvarios juodos apdailos detalės aplink ratų arkas ir užtamsinta dalis ant liuko dangčio. Ant juodų radiatoriaus grotelių subtiliai įspaustas Kebnekaise kalnų masyvo Švedijoje topografinis žemėlapis, suteikiantis švediško paveldo atspalvį.
„Volvo EX30 Cross Country“ siūlo praktišką ir stilingą elektrinį visureigį su patobulintomis galimybėmis tiems, kurie retkarčiais leidžiasi ne į asfaltuotus kelius. Tai nišinis automobilis, tačiau jis gerai užpildo šią nišą ir yra patrauklus pasirinkimas vairuotojams, ieškantiems nedidelio, tvirto elektromobilio.