„Dacia“ toliau stiprina savo pozicijas Baltijos šalyse. 2024 metais Pabaltijyje buvo užregistruota 3 245, arba 10 proc. daugiau, „Dacia“ automobilių nei 2023-aisiais. Tai leido prekės ženklui užimti 4,44 proc. lengvųjų automobilių rinkos dalį, įsitvirtinant populiariausių automobilių gamintojų septintuke.
„Dacia Bigster“
Bendrai Baltijos šalyse „Dacia“ praėjusiais metais atsidūrė tarp septynių populiariausių automobilių prekių ženklų. Atskirose Pabaltijo valstybėse minėtam gamintojui sekėsi skirtingai. Štai Latvijoje „Dacia“ pateko į populiariausiųjų ketvertuką, Estijoje pakilo į šeštą vietą, o Lietuvoje užėmė aštuntąją poziciją.
„Labai džiaugiamės didėjančiu „Dacia“ pardavimu ir tuo, kad išliekame viena iš septynių populiariausių automobilių markių Baltijos šalyse. Visi „Dacia“ modeliai siūlomi su gamykline dujų įranga, kuri sulaukia didelio klientų susidomėjimo. Šiais metais ruošiamės pristatyti visiškai naują modelį – „Dacia Bigster“ – didesnį „Duster“ brolį ir C-SUV segmento automobilį, kuris pasižymi geriausiu kainos ir kokybės santykiu“, – sako Tomaszas Mrózas, „Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje ir Baltijos šalyse.
„Dacia“ pozicijas leido sutvirtinti „Sandero“ sėkmė, kuris yra populiariausias modelis tarp privačių klientų visose Baltijos šalyse. Jis taip pat užėmė pirmąją vietą Latvijoje, o Estijoje ir Lietuvoje – atitinkamai antrąją ir trečiąją pozicijas.
Universalusis „Dacia Duster“ taip pat sėkmingai tęsia savo plėtros strategiją. Naujos kartos modelis pateko į TOP2 nedidelių miesto visureigių segmente ir užėmė 8-ąją vietą tarp geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių Baltijos šalyse. 84 proc. klientų pasirinko aukščiausias šio modelio versijas („Journey“ ir „Extreme“), o hibridinis variklis sudomino kas trečią pirkėją. Be to, 25 proc. klientų nusprendė įsigyti versiją su keturiais varomais ratais.
Negana to, „Dacia Duster“ pelnė Tautos automobilio titulą „Lietuvos metų automobilio“ konkurse, o Estijoje tapo nugalėtoju konkurse „Eesti Autogala 2024“.
Kitas „Dacia“ modelis „Jogger“ 2024-aisiais tapo ketvirtu pagal populiarumą modeliu tarp privačių pirkėjų C-NON SUV segmente Baltijos šalyse. Dar didesnę sėkmę pasiekė Lietuvoje ir Latvijoje, kur užėmė trečiąją vietą. Estijoje šio modelio pardavimas išaugo net 97 proc., palyginti su 2024 metais.
Praėjusiais metais net 38 proc. viso „Dacia“ pardavimo Baltijos šalyse sudarė automobiliai su gamykline dujų (LPG) įranga (44 proc. „Sandero“ ir 66 proc. „Jogger“). 2024 metų antrąjį ketvirtį „Dacia“ taip pat pradėjo priimti užsakymus elektriniam modeliui „Spring“, kuris išlieka elektromobiliu Baltijos šalių rinkoje.
Nepaisant puikių rezultatų, „Dacia“ neketina sustoti. Jau šiemet Baltijos šalių rinkoje debiutuos naujas modelis – „Dacia Bigster“. Tai pirmasis „Renault“ grupės automobilis, siūlomas su 155 AG hibridine pavara. „Bigster“ pasirodys salonuose jau šį pavasarį.
Be to, „Dacia“ ir komanda „The Dacia Sandriders“ tęs pasirodymą 2025 m. Pasaulio ralio reido čempionate (W2RC) ir 2026 m. Dakaro ralyje.