Paaiškęjo, kad dabar teks dar ilgiau laukti „Chrysler“ elektromobilio, kuris ir taip vėluoja kelerius metus. Elektrinio krosoverio, kuris turėjo būti atskleistas kitais metais, darbai buvo sustabdyti, todėl jo likimas atrodo neaiškus.
Tiekėjams, susijusiems su būsimuoju elektromobiliu, vidiniu pavadinimu „C6X“, buvo pranešta nedelsiant nutraukti išlaidas, nes programa sustabdyta iki tolesnio pranešimo. Vidinis elektroninis laiškas, atskleidžia dar vieną projekto nesėkmę po to, kai „Chrysler“, praėjus pusantrų metų nuo kūrimo pradžios, smarkiai pakeitė krosoverio dizainą ir atsisakė pirminio projekto.
„Tikėjomės, kad „Chrysler EV“ bus serijinė „Airflow“ koncepto versija. Tačiau šis dizainas buvo visiškai pakeistas praėjus 18 mėnesių nuo kūrimo ciklo pradžios ir sukurtas automobilis, kuris tiesiogine prasme neturi nieko bendro su niekuo, ką matėme, net su koncepciniu automobiliu „Airflow“. Jis vystosi nauja kryptimi“, – teigia 2023 metų „Stellantis“ dizaino vadovas Ralphas Gillesas.
Nuo to laiko „Chrysler“ pristatė „Halcyon“ koncepciją, demonstruojančią naują dizaino kalbą. Jis taip pat yra antrojo markės elektromobilio anonsas. „Airflow“ vis dar priminė dabartinius ir senesnius „Chrysler“ modelius, tačiau „Halcyon“ atrodo kaip švarus dizainas, o jo stilius bus pritaikytas ir elektriniam krosoveriui.
„Chrysler“ generalinis direktorė Chris Fuellą patvirtino žinią, kad elektrinis krosoveris buvo atidėtas. Ji nepateikė jokios papildomos informacijos apie elektromobilį, tik pasakė, kad jis pasirodys netrukus, o po to pasirodys modelis, įkvėptas ‚Halcyon‘ koncepcijos.
Kai tik jis pasirodys, „Chrysler“ elektrinis krosoveris greičiausiai dalysis 400 voltų „STLA Large“ pagrindu su naujuoju „Dodge Charger EV“, kuris nesulaukė daug pagyrų iš apžvalgininkų. Tikėtina, kad ta pati platforma taps „Halcyon“ įkvėpto elektromobilio pagrindu, o tai reiškia, kad abiejų modelių baterija tikriausiai bus 100 kWh, o EPA nuvažiuojamas atstumas, priklausomai nuo versijos ir ratų dydžio, viršys 480 km.
„Chrysler“ reikia naujų automobilių, nes jis parduoda tik du modelius: „Pacifica“, kuris bus atnaujintas 2026 metais, ir iš esmės identišką „Voyager“. Jei „Pacifica“ nebūtų toks populiarus, koks yra (2024 metais tai buvo ketvirtas geriausiai parduodamas iš tinklo prijungiamas hibridinis automobilis Jungtinėse Valstijose), „Chrysler“ vietinėje rinkoje praktiškai neegzistuotų.