Kinijos elektromobilių gigantai BYD pristatė naujausią savo Europos elektromobilių linijos papildymą. Naujasis „Atto 2“ – tai kompaktiškas krosoveris, siekiantis konkuruoti su tokiais populiariais modeliais kaip „Vauxhall Frontera“ ir „Renault 4“, siūlantis patrauklų technologijų, praktiškumo ir prieinamos kainos derinį.
Šis elektromobilis yra mažesnis „Atto 3“ variantas, jo ilgis – 4,31 m, plotis – 1,83 m, o aukštis – 1,68 m. Jis šiek tiek ilgesnis ir aukštesnis už „Volkswagen ID.3“, tačiau, nepaisant kompaktiško dydžio, „Atto 2“ patogiai talpina penkis keleivius ir gali pasigirti 400 l talpos bagažine.
Naujausias BYD elektromobilių rinkos dalyvis turi 174 arklio galių priekiniais ratais varomą elektros variklį, kurį maitina 45,1 kWh akumuliatorius. Tokia komplektacija žada 312 km ridą, todėl šis automobilis tinka tiek važinėjimui mieste, tiek ilgesnėms kelionėms. „Atto 2“ sukurtas ant „BYD e-Platform 3.0“ platformos, kurią jau žinome iš BYD „Dolphin“ hečbeko.
Tačiau naujausias elektromobilis yra pirmasis kompaktiškas BYD modelis, kuriame panaudota „cell – to – body“ konstrukcija. Ši konstrukcija ne tik pagerina įrenginio vientisumą, bet ir leidžia sukurti erdvesnį interjerą. Kalbant apie dizainą, „Atto 2“, palyginti su kai kuriais konkurentais, yra labiau tradicinis. Jis turi klasikinius priekinius žibintus ir tarp jų esantį juodą elementą, primenantį tradicines groteles.
Galinėje dalyje yra LED juosta, jungianti du galinius žibintus – BYD vizualinis parašas. Viduje rasite modernų ir technologiškai pažangų saloną. Centrinis elementas – BYD firminis 15,6 colio sukamasis jutiklinis informacinių ir pramogų sistemos ekranas, kurį galima naudoti tiek vertikaliai, tiek horizontaliai. Ši patogi sąsaja suteikia prieigą prie įvairių funkcijų, įskaitant navigaciją, pramogas ir automobilio nustatymus.
BYD pristatO „Atto 2“ kaip įperkamą visureigį Europos rinkai. Nors oficiali kaina dar nepatvirtinta, tikimasi, kad ji bus apie 24 tūkst. eurų, todėl tai įdomus pasirinkimas kompaktiškų elektromobilių segmente. Europoje „Atto 2“ bus pradėtas pardavinėti jau 2025 metų kovo mėnesį, o vėliau šiais metais tikimasi sulaukti didesnės baterijos versijos.