Remiantis „Pioneer“ kompanijos atsakingo už tarptautinį marketingą Toshiya Yamamoto žodžiais, jau 10 metų plazminius televizorius gaminanti Pioneer kompanija svarsto galimybę įeiti į iki 42 colių dydžio LCD televizorių rinką.
Yamamoto teigia, kad šis segmentas atveria dideles galimybes, nes patenkina šeimų su vidutiniu uždarbiu poreikius. O žvelgiant į televizorius, didesnius nei 42 colių dydžio, anot Pioneer kompanijos, pirkėjai mieliau renkasi plazminius televizorius. Kompanija „Pioneer“ patenka į penketuką tokių kompanijų kaip „Panasonic“, „LG Electronics“, „Samsung SDI“ ir „Hitachi“, gaminančių plazminius televizorius. Šiuo metu jai priklauso keturios plazminių televizorių gamybos linijos ir trys fabrikai Japonijoje, pajėgūs gaminti 970,000 plokščių per metus.
2007 metais „Pioneer“ planuoja rinkai pateikti 720000 plazminių televizorių. O 2008 metais – nuo 780000 iki 800000. Pagrindinė „Pioneer“ kompanijos rinka – Europa. Joje parduodama 40 proc. „Pioneer“ kompanijos produkcijos. Japonijos ir Taivanio rinkose Pioneer parduoda tik 10 proc. savo gaminių.