CATL paskelbė apie dvi naujas standartizuotas baterijas, pavadintas 20# ir 25#. Jie sukurti atsižvelgiant į būsimą CATL akumuliatorių keitimo tinklą, todėl yra standartinių dydžių, tinkamų keitimui.
Oficialiai pavadintos „Choco – SEB“ pakuotės palaikys ličio geležies fosfato ir ličio mangano kobalto chemines medžiagas. 20 GB talpos akumuliatoriai užtikrins iki 500 km, o 25 GB talpos – iki 600 km atstumą.
20# yra skirtas mažiems miesto automobiliams arba kompaktiškiems hečbekams, o 25# – tokiems automobiliams kaip BYD „Dolphin“ ir „Seal“. Kitais metais GAC, BAIC, „Wuling“ ir FAW pristatys 10 elektromobilių. Iš esmės pirksite automobilį be akumuliatoriaus, o tada išsinuomosite akumuliatorių, pasirinkdami vieną iš dviejų planų.
20# kelionės plane bus 52 kWh talpos ir NMC chemijos, už ją kas mėnesį mokėsite po 59 eurus su neribota rida, o šeimos plane už 45 eurus per mėnesį gausite LFP chemijos ir 42 kWh talpos akumuliatorių, kurio mėnesio riba – 3 tūkst. km. 25# yra su NMC chemija ir 70 kWh talpa pagal planą „Kelionės“ su neribota rida už 74 eurus per mėnesį, o su LFP chemija ir 56 kWh talpa pagal planą „Šeima“ už 62 eurus per mėnesį su 3 tūkst. km mėnesio riba.
Kitais metais CATL planuoja visoje Kinijoje pastatyti 1 tūkst. akumuliatorių keitimo stočių, o ilgainiui jų bus 30 tūkst.. Pirmuosius 1 tūkst. stočių CATL pastatys pati, o kitus 10 tūkst. – kartu su partneriais. CATL generalinis direktorius Robinas Zhengas mano, kad iki 2030 metų akumuliatorių keitimo stotys patenkins trečdalį elektromobilių energijos poreikio.