„Lamborghini“ paskelbė apie dar vieną nesėkmę savo elektrifikavimo strategijoje. Iš pradžių planuota, kad pirmoji visiškai elektrinė italų aukštos kokybės transporto priemonė bus pristatyta 2028 metais, o dabar ji nukelta į 2029 metus.
Bendrovės būstinėje kalbėjęs „Lamborghini“ generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas išreiškė skepticizmą dėl rinkos pasirengimo elektriniams superautomobiliams.
„Nemanome, kad 2029 metai yra vėlu turėti elektrinį automobilį. Nemanome, kad mūsų segmente rinka bus pasirengusi 2025 ar 2026 metais“, – pareiškė S. Winkelmannas. Ši nuostata atspindi kai kurių prabangių automobilių gamintojų didėjantį susirūpinimą, kad unikalių jų klientų, kurie pirmenybę teikia eksploatacinėms savybėms ir visceralinei vairavimo patirčiai, poreikių dabartinės elektromobilių technologijos gali visiškai neatitikti.
Dabartinę „Lamborghini“ gamą sudaro trys hibridiniai modeliai – „Urus SE“, „Revuelto“ ir neseniai pristatytas „Temerario“, kurio kaina siekia 300 tūkst. eurų. Bendrovė teigia, kad ji tiesiog nori užtikrinti, jog bet koks EV su „Lamborghini“ ženklu atitiktų šio prekės ženklo paveldą, o tylus EV yra šiek tiek problematiškas.
Vykstančios diskusijos dėl 2035 metų Europos Sąjungoje numatyto vidaus degimo variklių draudimo prideda dar vieną sudėtingumo sluoksnį. S. Winkelmannas užsiminė apie galimą vidaus degalų variklių atsisakymo plano atidėjimą ir išreiškė „Lamborghini“ susidomėjimą sintetinių degalų, kaip galimos visiško elektrifikavimo alternatyvos, tyrimais.
„Diskutuojama apie sintetinius degalus ir tai yra galimybė mūsų tipo automobiliams“, – pastebėjo generalinis direktorius. Tikimasi, kad vėluojantis elektrinis automobilis, kurio anonsas – 2023 metais atskleistas „Lanzador“ konceptas, bus aukštai važiuojantis kupė su 2+2 sėdimomis vietomis.
Nors pirminiuose planuose buvo numatyta gamybos pradžia 2028 metais, dabar „Lamborghini“ siekia elektrinį modelį pristatyti 2029 metais. Bendrovė nutylėjo apie planuoto elektrinio visureigio, kuris turėjo pasirodyti po „Lanzador“ 2029 metais, likimą.
„Lamborghini“ ne vienintelė atsargiai žiūri į elektromobilius. „Aston Martin“ ir „Bentley“ taip pat atidėjo savo elektromobilių išleidimą, motyvuodami susirūpinimu dėl rinkos ir technologinių apribojimų. Atrodo, kad „Ferrari“ šiuo atveju yra išskirtinė, ir ji tebėra pasirengusi savo pirmąjį elektromobilį pristatyti 2025 metais.