2019 metais įspūdingai pristatytas „Tesla Cybertruck” akimirksniu tapo tikru interneto hitu. Apie šį kampuotų formų keistuolį pasipylė komiški memai ir juokeliai, o kone visi entuziastai iš karto pateikė išankstinius užsakymus.

Vienas iš pagrindinių „Cybertruck“ privalumų – nerūdijančio plieno kėbulas, ant kurio net nėra dažų. „Tesla“ ne kartą reklamavo šią transporto priemonę kaip tokią, kurios apsaugai nereikia dažų, nes jokių dažai reiškia – jokių įbrėžimų.
Iš pradžių bendrovė siūlė dviejų spalvų – satininės juodos ir satininės baltos – gamyklinį apklijavimą, tačiau nuo sausio mėnesio jis buvo įtrauktas į sąrašą kaip neparduodamas. Dabar ši parinktis pašalinta iš konfigūravimo sistemos, taip patvirtinant, kad ji nebegrįš.
Galbūt klientai nenorėjo mokėti papildomų beveik 6 tūkst. eurų už apklijavimą arba kilo problemų dėl žaliavų tiekimo grandinėje. Taip pat yra tikimybė, kad dėl prastų „Cybertruck“ pardavimų paslauga tapo nepelninga, atsižvelgiant į tai, kaip greitai „Tesla“ aptarnavo laukiančiųjų sąrašą.
Turimais duomenimis, tik 2,5 proc. iš anksto užsisakiusiųjų „Cybertrucks“ iš tikrųjų juos nusipirko.