CATL pristatė naujausią savo inovaciją elektrinių transporto priemonių sektoriuje – „Tectrans“ akumuliatorių seriją, skirtą sunkiasvorėms komercinėms transporto priemonėms. Tai svarbus žingsnis į priekį elektrifikuojant komercinio transporto pramonę, sprendžiant pagrindines problemas, tokias kaip ridos ribotumas, lėtas įkrovimo laikas ir akumuliatoriaus eksploatavimo trukmės blogėjimas.
„Tectrans“ serijoje siūlomos keturios specializuotos akumuliatorių versijos – papildomo įkrovimo, ilgaamžės, ilgo veikimo laiko, ilgo nuotolio ir patvarios. Kiekviena versija yra atsakas į konkrečias sunkiasvorių komercinių transporto priemonių segmento taikymo sritis.
Superįkrovimo versija pasižymi įspūdingu 4C įkrovimo greičiu, todėl vos per 15 minučių įkrauna iki 70 proc. Tai reiškia minimalias prastovas ir didesnį veiklos efektyvumą įmonėms. Šis akumuliatorius idealiai tinka tokioms sritims, kaip kasyba ir statyba, nes jo nuvažiuojamas atstumas siekia iki 500 km, o tarnavimo laikas – 1,2 mln. km.
Ilgaamžė versija, kaip rodo jos pavadinimas, pasižymi išskirtiniu ilgaamžiškumu – 15 metų arba 3 mln. km. CATL apskaičiavo, kad sunkiasvoris sunkvežimis, per metus nuvažiuojantis 200 tūkst. km, per aštuonerius metus galėtų sutaupyti keik daugiau nei 124 tūkst. eurų, palyginti su tradiciniu dyzeliniu sunkvežimiu.
Tolimųjų reisų versija praplečia elektrinių sunkvežimių galimybių ribas – jos talpa siekia iki 1 tūkst. kWh, o nuvažiuojamas atstumas – iki 800 km. Toks padidintas nuvažiuojamas atstumas atveria naujas tolimojo susisiekimo galimybes, mažinant priklausomybę nuo iškastinio kuro.
Galiausiai, patvari versija, skirta statybos mašinoms. Šis akumuliatorius pasižymi keturis kartus didesne ištverme, palyginti su pramonės standartais. Dabar net atšiauriausiomis darbo sąlygomis galima atsisakyti benzino ir dyzelino.
Bendrovė praneša, kad patvarioji versija gaminama masiškai ir šiuo metu maitina daugiau kaip 20 aštuonių statybos mašinų gamintojų modelių. CATL jau ketverius metus iš eilės yra pirmaujanti sunkiasvorių sunkvežimių akumuliatorių tiekėja Kinijoje, užimanti 30 proc. statybinių mašinų sektoriaus rinkos.