Indijos bendrovė „Mahindra & Mahindra“ žengia į prabangių elektrinių transporto priemonių rinką ir pristato visureigius „XEV 9e“ ir „BE 6e“. Šie nauji modeliai, priklausantys bendrovės „XUV“ ir „BE“ prekiniams ženklams, pasižymi gana įspūdingomis techninėmis charakteristikomis ir labai agresyvia kaina. Bendrovės teigimu, šie du elektromobiliai yra pasirengę konkuruoti su tokiais žinomais prekių ženklais kaip „Mercedes“ ir BMW.
Elektromobiliai sukurti ant „Mahindra“ INGLO EV platformos. „XEV 9e“ perima SUV kupė stilių su nuožulnia stogo linija, prijungtais LED DRL žibintais ir šviečiančiu logotipu. „BE 6e“ pasirinktas kampuotesnis stilius su aštriomis briaunomis ir C formos LED DRL žibintais.
Viduje abu modeliai pasižymi minimalistiniu salonu. Dviejų stipinų vairas su apšviestu logotipu užduoda toną, o daugiasluoksniame prietaisų skydelyje yra integruoti ekranai. Kupe gali pasigirti trigubu ekranu – vairuotojo, centriniu jutikliniu ir keleivio ekranu, kurių kiekvieno dydis – 12,3 colio. „BE 6e“ turi dviejų ekranų konfigūraciją su dviem 12,3 colio ekranais.
Abiejuose modeliuose yra centrinė konsolė su vairavimo režimo pasirinkimo mygtukais, pavarų perjungikliu, dviem puodelių laikikliais ir dviem belaidžiais telefono įkrovikliais.
„Mahindra“ įrengė ličio geležies fosfato akumuliatorius. Iš pradžių visureigiai bus pradėti gaminti su 59 kWh akumuliatoriumi, o vėliau tikimasi gauti didesnį 79 kWh akumuliatorių. Maitinimo agregatai išvysto nuo 224 AG iki 278 AG didžiausią galią. Greitojo įkrovimo galimybės leidžia 20 – 80 proc. įkrauti vos per 20 minučių naudojant 175 kW nuolatinės srovės greitąjį įkroviklį. Numatoma, kad 79 kWh akumuliatorių paketas vienu įkrovimu nuvažiuos apie 500 km.
Abu „Mahindra“ pristatyti modeliai turi panoraminį stoglangį, 360 laipsnių kamerą ir 16 garsiakalbių „Harman Kardon“ garso sistemą. ADAS komplektas padidina saugumą ir patogumą naudodamas vairuotojo pagalbines technologijas.
Gamintojas nustatė „XEV 9e“ kainą 32 tūkst. eurų, o „BE 6e“ – 20 tūkst. eurų. Tikimasi, kad visureigiai Indijos rinkoje pasirodys 2025 metų sausį, o jų tiekimas prasidės vasario ir kovo mėnesiais.
„XEV 9e“ ir „BE 6e“ turi neblogų šansų pakeisti elektrinių visureigių segmentą Indijoje. Ar jie iš tiesų gali mesti iššūkį įsitvirtinusių prabangių markių dominavimui? Tai visiškai kita istorija. Tačiau ambicingas „Mahindra“ įžengimas į Indijos elektromobilių rinką neabejotinai yra reikšmingas įvykis.