Vartotojai nori greitesnio įkrovimo ir didesnio elektromobilių nuotolio. Laimei, naujos kartos akumuliatoriai jau egzistuoja, tik šiuo metu vyksta jų pramoninis kūrimas.
Elektromobilių kraštovaizdis sparčiai keičiasi ir nematyti jokių lėtėjimo požymių. Akumuliatorių technologijos pažanga šiuo metu yra bene svarbiausia. Remiantis naujausiais pranešimais, BYD 2025 metais pristatys naujos kartos „Blade“ akumuliatorių. Įmonė žada gerokai patobulinti baterijos veikimo spartą ir prailginti jos gyvavimo ciklą.
Cao Shuangas, BYD Centrinės Azijos Europos automobilių pardavimo padalinio generalinis direktorius, atskleidė šią naujieną per COP29 Baku vykusį susitikimą. Jis patvirtino, kad naujasis akumuliatorius padidins BYD elektromobilių nuvažiuojamą atstumą ir prailgins baterijos tarnavimo laiką.
Tai pasiekiama daugiausia dėmesio skiriant akumuliatoriaus gyvavimo ciklo valdymui ir bendradarbiaujant su partneriais, kad būtų kuriamos baterijos pakartotinio naudojimo sistemos, skirtos tokioms reikmėms kaip energijos kaupimas.
Pirmosios kartos „Blade“ akumuliatorius buvo pradėtas gaminti 2020 metų kovo mėnesį. Jame naudojama ličio geležies fosfato chemija, žinoma dėl didesnio patvarumo ir saugumo. Šiuo metu jis naudojamas visoje BYD elektrifikuotų modelių gamoje.
Pastaraisiais metais BYD neatnaujino „Blade“ akumuliatoriaus, tačiau konkurentai, pavyzdžiui, CATL, pristatė naujus akumuliatorių gaminius, kurių įkrovimo koeficientas siekia 5 C. Sklinda gandai, kad BYD antros kartos „Blade“ akumuliatorius gali būti pristatytas 2025 metų antroje pusėje, o kuriamas 6C akumuliatorius.
Taip pat spėjama, kad BYD prabangus prekinis ženklas „Yangwang“ savo sedane „U7“ naudos antros kartos „Blade“ akumuliatorių. Kalbama, kad šios baterijos įkrovimo koeficientas bus didesnis nei 5,5 C, o iškrovimo koeficientas – didesnis nei 14 C. „Yangwang U7“ turi daugiau nei 1 tūkst. arklio galių, o jo kaina siekia daugiau nei 124 tūkst. eurų.