Praėjusio mėnesio pabaigoje oficialiai debiutavo gamybinė „Xiaomi SU7 Ultra“ versija, o per 10 minučių nuo paskelbimo bendrovė jau buvo gavusi 3 680 išankstinių užsakymų.
Guangdžou automobilių parodoje „Xiaomi“ generalinis direktorius Lei Junas atskleidė faktą, kad per neseniai „Catarc Yan Cheng“ automobilių poligone atliktus bandymus „SU7“ pasiekė 359,71 km/h maksimalų greitį.
„Didžiausią „SU7 Ultra“ greitį ribojo ne pats automobilis, o bandymų trasa“ – teigė L. Junas.
„Xiaomi“ elektromobilis fiksuoja stulbinančius rezultatus, paskelbta apie HAD sistemą
Taigi, manoma, kad jis galėtų važiuoti dar greičiau. Kitais metais „Xiaomi“ planuoja su galinguoju elektromobiliu leistis į didelę kelionę po Kiniją, aplankyti trasas į kairę ir į dešinę, taip pat grįžti į Niurburgringą Vokietijoje, kur prototipas įveikė ratą per 6 minutes ir 46,874 sekundės, taip tapdamas greičiausiu keturių durų automobiliu garsiojoje trasoje. Ten „SU7 Ultra“ pasiekė didžiausią 324 km/h greitį.
Lei Junas taip pat paskelbė apie naująją „Xiaomi“ hiperautonominio vairavimo sistemą HAD, kuri nuo lapkričio 16 dienos bus testuojama įmonės viduje, o kitą mėnesį turėtų būti plačiau pristatyta visuomenei.
Ši sistema pagerina vairavimo efektyvumą ir saugumą, nes sumažina staigų greitėjimą ir stabdymą, apskritai išlygindama važiavimo patirtį. Ji naudoja realaus vairavimo duomenis, kad pagerintų maršruto prognozes, ir koreguoja savo vairavimo sprendimus pagal realaus laiko sąlygas.
„Xiaomi“ teigia, kad HAD gali naršyti sudėtingoje aplinkoje, pavyzdžiui, siaurose erdvėse, judriose sankryžose ir keliuose su kliūtimis. Pasitelkdamas vizijos ir kalbos modelį, ši vairavimo sistema geriau susidoros ir su sudėtingais scenarijais, įskaitant nelygias kelio dangas, statybų zonas ir T formos sankryžas.