„Xiaomi“ pristatė savo naujausią inovaciją elektrinių transporto priemonių srityje – pažangiausiomis technologijomis aprūpintą išmaniąją važiuoklę. Ji turi aktyviąją pakabą ir keturių variklių sistemą su stulbinančia 2054 arklio galių galia, 48 V elektromechaninę stabdžių sistemą ir 48 V vairavimo sistemą.
Šiai sudėtingai važiuoklei, kurioje pažangūs valdymo algoritmai derinami su naujausia „Bosch“ įranga, sukurti trejus metus trukę moksliniai tyrimai ir tobulinimas. Aktyvioji pakabos sistema sukurta siekiant padidinti komfortą ir pagerinti valdymą. Kiekvienas naujosios važiuoklės kampas gauna atskirą 4,6 kW galios šaltinį, leidžiantį reguliuoti amortizaciją realiuoju laiku. Tai sumažina kėbulo svyravimą posūkiuose, greitėjant ir stabdant.
Keturių variklių sąranka pakelia našumą į visiškai naują lygį. Du nauji varikliai prisijungia prie dviejų esamų V8 variklių ir kartu išvysto 2054 arklio galių maksimalią galią. Ši neįtikėtina galia žada jaudinantį pagreitį ir reakciją. Ir tai leidžia manyti, kad vieną dieną pasirodys „Xiaomi“ automobilis, kuris bus dar greitesnis už „SU7 Ultra“.
Įdiegus 48 V galios struktūrą, kurią „Tesla“ pirmieji pradėjo naudoti „Cybertruck“ automobilyje, galima naudoti linija valdomą stabdymą ir vairavimą. Tradicines hidraulines ir mechanines jungtis pakeičia programine įranga valdomi valdikliai. Dėl šio sprendimo „Xiaomi“ pasiekė adaptyvius vairavimo koeficientus ir stabdymo jėgą. Tai leidžia transporto priemonei tiksliau reaguoti į kintančias važiavimo sąlygas.
Naujoji važiuoklės technologija taip pat prisideda prie energijos vartojimo efektyvumo mažinant stabdymo temperatūrą ir didinant transporto priemonės veikimo nuotolį, be to, ji sklandžiai integruojama į „Xiaomi“ ekosistemą, sujungiant transporto priemones su daugeliu išmaniųjų įrenginių.
„Xiaomi“ išmanioji važiuoklė yra didelis šuolis į priekį elektromobilių technologijų srityje. Kinijos gamintojas daro pažangias automobilių inovacijas prieinamesnes platesnei auditorijai, nuolat plėtodama pažangaus vairavimo, išmaniųjų kabinų ir elektroninės architektūros ribas.