Technologijų kompanija „Xiaomi“ kasmet pristato gausybę įvairiausių produktų – nuo elektrinių dantų šepetėlių iki elektromobilių. Gamintojas naujus produktus pristato kone kiekvieną mėnesį, o dabar ruošiamas ir dar viena dėmesio verta naujovė.
„Xiaomi“ ruošiasi įžengti į dirbtinio intelekto akinių rinką. Bendradarbiaudama su „Goertek“ Kinijos kompanija planuoja išleisti įrenginį 2025 metų antrąjį ketvirtį. Spėjama, kad šio produkto pristatymas sutaps su balandžio mėnesį vyksiančiu „Mi Fan Festival“.
Pasak šaltinių, „Xiaomi“ generalinis direktorius Lei Junas akiniams užsibrėžė ambicingą tikslą – tikimasi, kad jų tiekimo apimtys sieks bent 300 tūkst. vienetų. Pranešama, kad naujaisiais dirbtinio intelekto akiniais siekiama konkuruoti su „Meta Ray-Ban“ modeliais, integruojant ir dirbtinio intelekto galimybes, ir pažangias aparatinės įrangos funkcijas.
Remiantis pranešimu, „Xiaomi“ dirbtinio intelekto akiniai turės daugybę pažangiausiomis technologijomis paremtų modulių, įskaitant dirbtinio intelekto integraciją, garso ausinių komponentus ir kameros modulius, kurie bus skirti tiesiogiai konkuruoti su „Meta“ aukštųjų technologijų akinių asortimentu.
Pažymėtina, kad naujasis prietaisas greičiausiai priklausys pagrindiniam bendrovės prekės ženklui, o tai yra svarbus „Xiaomi“ plėtros dėvimųjų technologijų pramonėje žingsnis.
Kitos bendrovės, tokios kaip „Oppo“, „Vivo“, „Huawei“, „Tencent“ ir „ByteDance“, taip pat tiria galimybes dirbtinio intelekto akinių rinkoje, nors šaltiniai nurodo, kad jų projektai šiuo metu tebėra ankstesnėse kūrimo stadijose. Daugelis pramonės ekspertų tikisi, kad šios kitos technologijų milžinės savo dirbtinio intelekto akinius pradės pristatyti arčiau 2025 metų pabaigos.
Dirbtinio intelekto ir AR akinių konkurencinė aplinka
„Xiaomi“ žingsnis žengtas tuo metu, kai konkurencija išmaniųjų akinių sektoriuje stiprėja tiek pasauliniu, tiek vietiniu mastu Kinijoje. Naujausias „Meta“ AR pasiūlymas „Meta Orion“, pristatytas 2024 metų rugsėjį, pasižymi pažangiausiomis AR galimybėmis ir, kaip pranešama, bus pradėtas masiškai gaminti iki 2027 metų.
Tuo tarpu kitos Kinijos bendrovės pačios siūlo naujoviškus akinių gaminius. Pavyzdžiui, „Meizu“ išleido keletą išmaniųjų akinių, o „Baidu“ neseniai pristatyti „Xiaodu AI Glasses“ rinkoje pasirodys 2025 metų pradžioje.
Tačiau „Xiaomi“ nėra naujokė išmaniųjų akinių rinkoje. Šių metų pradžioje šis prekės ženklas pristatė savo išmaniuosius garso akinius „Mijia Smart Audio Glasses“, kurie daugiausia dėmesio skiria garso patirčiai perteikti naudojant oro laidumo technologiją. Šie akiniai, kainuojantys 60 eurų, skleidžia garsą per rėmelyje įmontuotus ultragarsinius garsiakalbius, taip sukurdami unikalią garso patirtį be didelių ausinių priedų.
Kadangi „Xiaomi“ ir toliau investuoja į dėvimųjų technologijų rinką, jos būsimi dirbtinio intelekto akiniai greičiausiai bus nebrangi alternatyva aukščiausios klasės „Meta“ ir kitų konkurentų pasiūlymams.