Nuo 2006 metų lapkričio mėnesio Japonijos kompanija „Sony“ pagamino ir pardavė visame pasaulyje 5,5 milijonus vienetų „PlayStation 3“. Nežiūrint į tai, kad šis žaidimų kompiuteris rinkoje startavo be didesnių pasiekimų pardavimų srityje, kompanija įsitikinusi, kad iki 2008 metų kovo mėnesio pavyks pasiekti 11 milijonų pardavimų ribą. Mes pasidomėjome, kaip tokie pardavimų skaičiai bus pasiekti?
Kaz Hirai vykdomasis „Sony Computer Entertainment“ direktorius tikina, kad kompanija „Sony“ pradės supirkinėti studijas, kurios gamins išskirtinius kompiuterinius žaidimus, skirtus tik „PlayStation 3“ žaidimų kompiuteriui. Minima, kad „Sony“ nesiruošia pirkti visko „kas guli“. Kiekvienas pirkinys prieš jį įsigyjant bus analizuojamas, vadybininkai turės įsitikinti naujo pirkinio patikimumu ir stabilumu.
Priminsime, kad rugsėjo mėnesį kompanija „Sony“ nupirko studiją „Evolution Studios“ („MotorStorm“ projektas) ir „Bigbig Studios“ („Pursuit Force“ projektas). Mes nežinome, kokie finansiniai resursai buvo skirti šioms studijoms įsigyti, bet galime teigti, kad pardavėjai nebuvo nuskriausti.
Kaz Hirai pakeitė Ken Kutaragi ir nuo to laiko visas dėmesys buvo sutelktas ne į „PlayStation 3“ „geležį“, bet į kompiuterinius žaidimus. Tuo galėjome įsitikinti „TGS 2007“ parodoje, kurioje buvo pristatyti pakankamai intriguojantys projektai. Išaiškėjo, kad mėgstantiems „Japan RPG“ žaidimų žanrą, be „PlayStation 3“ nepavyks išgyventi.