Automobilių rinka kinta ir šiai dienai daugybės dėmesio susilaukia elektromobiliai. Elektriniais varikliais aprūpintos transporto priemonės tampa daugelio gamintojų prioritetu, o ir vairuotojų susidomėjimas tokiais automobiliais nuolat auga.
„Bentley“ prekinis ženklas nuo seno siejamas su galingais benzininiais varikliais ir išskirtiniu interjeru. Tačiau dabar, pučiant permainų vėjams, net ir šis tradicijų bastionas imasi elektrinės ateities.
Įmonė nukėlė savo tikslą sukurti visiškai elektrinę modelių liniją iki 2035 metų, tačiau kartu paskelbė ir apie planus pristatyti pirmąjį savo elektromobilį. Toks „Bentley“ modelis gali debiutuoti jau 2026 metais.
Gamintojas ketina pristatyti prabangų miesto visureigį. Verta prisiminti, jog „Bentley“ kelionė elektrifikacijos link prasidėjo dar 2018 metais su „Bentayga Hybrid“, o dabar bendrovė siūlo iš tinklo įkraunamas hibridines „Continental GT“ ir „Flying Spur“ versijas.
Nepaisant to, „Bentley“ pripažįsta, kad dabartiniai jos klientai nėra dideli elektromobilių gerbėjai. Generalinis direktorius Frankas-Steffenas Walliseris pripažino, kad tradiciniai „Bentley“ pirkėjai neturi didelės paklausos elektra varomiems automobiliams.
„Bentley“ laikosi pamatuoto požiūrio į elektrifikaciją. Bendrovė planuoja iki 2035 metų kasmet pristatyti po naują elektromobilį arba iš tinklo įkraunamą hibridinį automobilį. Įdomu tai, kad bendrovė neatmetė galimybės ateinančiais metais išleisti naujų vidaus degimo varikliu varomų automobilių, o tai rodo, kad perėjimas bus laipsniškas.
Deja, tačiau išsamesnės informacijos apie pirmąjį „Bentley“ elektromobilį kol kas nėra daug. Gamintojas atskleidė, kad tai bus visureigis, mažesnis už „Bentayga“, kurio ilgis neviršys 5 000 mm. Tai reiškia, kad jis patenka į panašią dydžio kategoriją kaip „Mercedes EQE SUV“ arba „Audi Q8 e-tron“.
Tiesą sakant, naujojo „Bentley EV“ platforma bus bendra su būsimuoju „Porsche Cayenne EV“. Nors „Bentley“ neatskleidė jokių eksploatacinių savybių duomenų, bendrovė žada, kad pagrindinis prioritetas bus nuotolio rida ir įkrovimo greitis.
„Bentley“ sprendimas žengti į elektromobilių rinką yra didelis žingsnis šiam prekiniu ženklui. Jis rodo, kad net ir tradiciškiausi automobilių gamintojai galiausiai turi prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos. Nors dabartiniai bendrovės klientai galbūt ir nereikalauja elektromobilių, judėjimas elektrifikacijos link yra neišvengiamas. Turėdama pirmąjį elektrinį visureigį, „Bentley“ pritrauks naują pirkėjų kartą.
Perėjimas prie elektrinių transmisijų „Bentley“ yra unikalus iššūkis. Įmonė savo reputaciją grindžia galingais varikliais ir rafinuota vairavimo patirtimi. Norint tai perkelti į elektrinį automobilį, reikės daug inžinerinių ir dizaino žinių. Tačiau „Bentley“ yra įsitikinusi, kad gali tai padaryti.