Netikėtai „Audi“ pristatė naują elektrinių transporto priemonių prekės ženklą, skirtą tik Kinijos rinkai. Šis naujas prekės ženklas, pavadintas tiesiog „AUDI“, yra bendra įmonė su Kinijos automobilių gamintoju SAIC ir skiriasi visų pirma tuo, kad atsisakyta kultinio keturių žiedų logotipo.
Pirmasis prekės ženklo pasiūlymas – koncepcinis „AUDI E“ – leidžia pažvelgti į šios Kinijai skirtos elektromobilių linijos ateitį. Šio elegantiško sportiško automobilio ilgis – 4870 mm, plotis – 1990 mm, aukštis – 1460 mm, o ratų bazė – 2950 mm, t. y. matmenys panašūs į „XPeng P7“. Dizaino kalba yra unikali, aiškiai pritaikyta specialiai Kinijos vartotojų pageidavimams.
Tačiau vienas ryškiausių automobilio koncepcijos bruožų – keturių žiedų nebuvimas. Vietoj jų šviečiančios „AUDI“ raidės puošia automobilio priekį ir galą, taip pat ratų centrinius dangtelius. Tradicines groteles pakeitė juodos kilpos, kuriose įtaisyti pažangūs LED apšvietimo elementai ir automobilio vairuotojo pagalbinių sistemų jutikliai.
Koncepcinio automobilio salone įdomiai dera prabanga ir technologijos. Mikropluošto apmušalai ir apšviestos medienos akcentai sukuria kiek rafinuotą atmosferą. Prietaisų skydelyje dominuoja lenktas 4K jutiklinis ekranas. Jame integruotas prietaisų skydelis, informacijos ir pramogų sistema bei skaitmeniniai veidrodėliai. Aukštųjų technologijų pojūtį sustiprina dirbtinio intelekto valdomas asistentas ir lietimui jautri valdymo juosta.
Koncepcinis elektromobilis važiuoja ant naujos „Audi“ ir SAIC bendrai sukurtos „Advanced Digitized Platform“ platformos. Galios šaltinis – du elektros varikliai, kurių bendra galia siekia 764 AG, o sukimo momentas – 800 Nm, todėl 0 – 100 km/h sprintas trunka vos 3,6 sekundės. 100 kWh akumuliatorių paketas užtikrina įspūdingą 700 km nuvažiuojamą atstumą. Naudodami 800 V itin greito įkrovimo funkciją, vairuotojai gali padidinti 370 km ridą vos per 10 minučių.
Ši nauja prekės ženklo strategija iš pradžių gali pasirodyti paini. Kodėl „Audi“ turėtų steigti atskirą elektromobilių prekės ženklą, jei Kinijoje jau siūlo tokius elektrinius modelius kaip „Q4 e-tron“, „Q5 e-tron“, „Q6 e-tron“ ir „e-tron GT“? Atsakymas slypi lokalizacijoje. Bendradarbiaudama su SAIC, „Audi“ nori kurti specialiai Kinijos rinkai pritaikytus elektromobilius, pasinaudodama SAIC supratimu apie vietinius pageidavimus ir išlaikydama „Audi“ prekės ženklo atpažįstamumą. Paprasčiau tariant, Kinijos klientų nedomina europietiški „Audi“ automobiliai. Jie nori pirkti kiniškus elektromobilius.
Nuo 2025 metų vidurio „AUDI“ planuoja pristatyti tris serijinius elektromobilius vidutinio ir pilno dydžio segmentuose. Ar šis naujas prekės ženklas sulauks atgarsio Kinijos vartotojų tarpe, ar tai bus tiesiog pervadinta „Audi“? Kinijos bendrovėms prekės ženklo keitimas veikia, todėl „Audi“ tikriausiai pagalvojo, kodėl tai negalėtų veikti jiems – jų labui tikimės, kad tai pasiteisins.