Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 8 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 8 d. 17:34
Nuo šiol Europos Sąjungos valstybių teismų sprendimų paieška bus greita ir patogi
Lapkričio 8 d. 14:17
Skaitmeninis amžius: kur baigiasi pažanga ir prasideda atskirtis?
Lapkričio 8 d. 11:40
„GreenUp“ įrengė 480 kW saulės parką „Jammi“ restoranų tinklui
Lapkričio 8 d. 08:34
Išmaniojo telefono apsauga: kodėl ultragarsiniai pirštų antspaudų jutikliai yra geresni ir kokius privalumus jie suteikia
Lapkričio 7 d. 20:16
Kaip lietuvius susodinti į elektromobilius?
Lapkričio 7 d. 17:30
„Samsung Galaxy A16“ atkeliauja su ryškiais ekranais ir apsauga
Lapkričio 7 d. 14:37
Kokią bendrą ateitį gali turėti viešasis sektorius ir dirbtinis intelektas?
Lapkričio 7 d. 11:29
Su antrąja puse nesutariate, kur eiti vakarienės? Nuo šiol ginčuose tašką dės „Google Maps“
Lapkričio 7 d. 08:22
Mokėjimai monetomis ir banknotais artėja link išnykimo ribos. Ekspertai pateikia tris scenarijus, kaip bus toliau
Lapkričio 6 d. 20:11
Televizoriai, kurie jums suteiks išskirtinę vaizdo kokybę
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods
Reklama
 Naujienos » Elektronika, technika   | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

„Renault Group“ įsteigta elektromobilių kūrėja „Ampere“ š. m. lapkričio 1-ąją paminėjo vienerių metų sukaktį. Nepaisant santykinai trumpo gyvavimo bendrovė jau spėjo pasiekti solidžių rezultatų ir ambicingai žvelgia į ateitį. Jos planuose – ne tik visiems prieinamas, kultinio modelio „Renault Twingo“ elektrinis įpėdinis, bet ir toliau plėtojama partnerystė su „Nissan“, taip pat pažangių ir tvarių baterijų kūrimas.

„Renault Emblème“
„Renault Emblème“

Ambicija – būti rinkos priešakyje

Nepaisant to, kad pastaruoju metu elektromobilių rinka lėtėja, „Ampere“ sparčiai vejasi lyderius ir didina atotrūkį nuo savo kolegų Europoje. „Ampere“ planuoja pasinaudoti tikėtinu elektromobilių populiarumo augimu, kuris, prognozuojama, per ateinančius penkerius metus turėtų siekti apie 25 proc. kas metus, ir sieks būti automobilių rinkos augimo priešakyje.

„Ampere“ sukūrėme taip, kad užtikrintume unikalias technologijas ir klientų patirtį, kad per rekordiškai trumpą laiką pasivytume rinkos lyderius. Didelė „Ampere“ pažanga, pasiekta vos per vienerius metus, rodo, kad „Ampere“ yra patikimiausias Europos atsakas į kylančius konkurentus tiek iš Rytų, tiek iš Vakarų. Mes keičiame situaciją, o mūsų tikslas – pirmauti Europoje ir už jos ribų“, – sako „Renault Group“ ir „Ampere“ generalinis direktorius Luca de Meo.

Siekdama aprūpinti Europos ir kitų šalių rinkas, „Ampere“ Prancūzijos šiaurėje įkūrė „ElectriCity“ – savo elektromobilių gamybos centrą, kuriame, pasitelkdama visą ekosistemą, konkurencingai gamina elektromobilius „Megane E-Tech Electric“, „Scenic E-Tech Electric“, „Renault 5 E-Tech Electric“ ir „Renault 4 E-Tech Electric“.

„ElectriCity“ centras, sutelkęs Duė, Mobežo ir Ruitzo gamyklas ir glaudžiai bendradarbiaudamas su „Cléon“ dėl elektrinių galios pavarų, sutrumpina gamybos laiką tiek, kad vienas „Renault 5“ elektromobilis pagaminamas per mažiau nei 10 valandų.

Sėkmingas naujų modelių kūrimas

„Renault Group“ prieš metus paskelbė, kad kultinio „Twingo“ elektrinio įpėdinio kūrimas vyksta sėkmingai, modelis bus paruoštas 2026 m. Tai reiškia, kad jis bus sukurtas per artimiausius dvejus metus, o jo pardavimo kaina neviršys 20 tūkst. eurų. Tam žvalgomasi aukščiausio lygio technologinių naujovių ir klientų patirties.

Negana to, po pirmojo sėkmingo technologinio bendradarbiavimo kuriant netrukus pasirodysiantį kompaktišką elektromobilį, „Nissan“ pakvietė „Ampere“ prisidėti prie kito A segmento elektromobilio kūrimo. Šiam automobiliui itin pravers „Ampere“ sąnaudų mažinimo planas ir trumpesnis kūrimo laikas.

„Ampere“ iki šiol jau gali pasigirti ne vienu kūriniu, suprojektuotu ant specialiai elektromobiliams skirtos platformos: „Alpine“ su A390, sukurtu ant „AmpR Medium“ platformos, kartu su A290, sukurtu ant „AmpR Small“ platformos; „Nissan“ su kompaktiniu elektromobiliu, sukurtu ir gaminamu „Ampere“, ir būsimu A segmento elektromobiliu; „Mitsubishi“ su C segmento elektriniu visureigiu, sukurtu naudojant „AmpR Medium“ platformą ir gaminamu nuo 2025 m.

Negana to, siekdama paspartinti elektromobilių kūrimą, „Ampere“ įsteigė specialų padalinį „Advanced China Development Center“, skirtą glaudžiam bendradarbiavimui su Kinijos partneriais skatinti. Tokios integruotos komandos siekis – mokytis iš ekosistemos apie kūrimo procesus ir gauti kuo daugiau naudos tiek „Ampere“, tiek „Renault Group“ komandoms.

Naujo tipo baterijos ir ambicingas projektas

„Ampere“ per 18 mėnesių pavyko įdiegti LFP (ličio, geležies, fosfato) technologiją savo automobiliuose kartu su NMC (nikelio, mangano, kobalto) technologija, o tai rodo jos veržlumą ir gebėjimą per rekordiškai trumpą laiką įgyvendinti dideles pertvarkas, gerokai sumažinant sąnaudas. Taikydama „Cell-to-Pack“ technologijas ir kurdama važiuoklėje integruojamą bateriją, „Ampere“ savo klientams siūlo didžiausią autonomiją už prieinamiausią kainą.

Iki 2028 m. „Ampere“ bus pasirengusi kitam chemijos technologijų šuoliui, pristatydama bateriją be kobalto, sutelkdama NCM energijos tankį, LFP sąnaudas ir saugumą bei mažiau nei 15 min. trunkantį įkrovimą. Tai atvers duris bendrovės siekiui iki 2030 m. padvigubinti NCM energijos tankį, panaudojant kobalto neturintį katodą ir ličio metalo anodą struktūrinėje kietakūnėje baterijoje.

2026 m. „Ampere“ taip pat ketina pristatyti pirmąjį Europoje programine įranga valdomą automobilį „FlexVan“, demonstruodama ekonomiškai efektyvų horizontalųjį požiūrį ir kartu išsaugodama pagrindinę intelektinę nuosavybę. Ši stategija labai svarbi programinės įrangos srityje, bendradarbiaujant su „Google“ ir „Qualcomm“, taip pat kuriant akumuliatorius su keturiais Europos partneriais, ir galios elektronikos sferoje, kuri daro didelę įtaką bendroms elektrinių galios pavarų sąnaudoms.

Dėmesys tvarumui

Per pastaruosius metus pasiektų laimėjimų derinys leidžia bendrovei „Ampere“ gerokai pasistūmėti į priekį įgyvendinant savo planą, pagal kurį 2028 m. sąnaudos tarp pirmos ir antros kartos C segmento elektromobilių bus sumažintos 40 proc., ypač dėl LFP ir naujų technologijų, tokių kaip „Cell-to-Pack“.

Bendrovės naujos kartos C segmento elektromobiliai 2028 m. pasižymės didžiausiu efektyvumu dėl proveržio energijos integravimo, šilumos valdymo ir kitų naujų technologijų, pavyzdžiui, trečiosios kartos variklio be retųjų žemių elementų, diegimo. Su šiais automobiliais „Ampere“ planuoja aplenkti konkurentus ir vienu šuoliu pasiekti dviejų kartų pažangą.

Be elektromobilių, „Ampere“ plėtoja nulinio ŠESD balanso judumo technologijas, kurių tikslas – spręsti pagrindinį inžinerijos ir inovacijų iššūkį, davusį pradžią „Renault Emblème“. Tikėdama, kad anglies dioksido išmetimo mažinimas gali būti sėkmingas tik bendradarbiaujant, „Ampere“ sutelkė pažangiausias technologijas svarbiausiuose sektoriuose, kad savo viziją paverstų veikiančia transporto priemone.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
«« Atgal Į pradžią

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama