Automobilių rinka kinta ir šiai dienai daugybės dėmesio susilaukia elektromobiliai. Elektriniais varikliais aprūpintos transporto priemonės tampa daugelio gamintojų prioritetu, o ir vairuotojų susidomėjimas tokiais automobiliais nuolat auga.
„Lynk & CO“ pristatė pirmąjį Europoje parduodamą akumuliatorinį elektrinį automobilį „02“. Pati bendrovė pertvarko savo mažmeninės prekybos modelį regione. „02“ kompaktiškas greitaeigis automobilis prisijungė prie „01“ iš tinklo įkraunamo hibridinio kompaktiško visureigio – tai vieninteliai du modeliai, kuriuos Europoje parduoda beveik premium klasės kinų prekės ženklas, kurį bendrai valdo „Geely Group“ ir jos dukterinė įmonė „Volvo Cars“.
Naujai pristatyto elektromobilio, kurio WLTP rida – 445 km, buvo sukurtas „Lynk & CO“ pasaulinėje dizaino studijoje Geteborge, Švedijoje. 4460 mm ilgio, galiniais ratais varomame elektromobilyje naudojamas „Geely“ SEA (Sustainable Experience Architecture) pagrindas. Jame yra 66 kWh ličio jonų baterija, o 150 kW įkrovikliu jį galima įkrauti nuo 10 proc. iki 80 proc. talpos per 30 minučių. „02“ galima įsigyti internetu, o jo kaina prasideda nuo kiek daugiau nei 35 tūkst. eurų.
Pristatydamas naująjį modelį gamintojas keičia savo mažmeninės prekybos organizaciją Europoje ir, papildydama savo nusistovėjusius internetinės prekybos kanalus, prideda pardavimus „Volvo“ prekybos salonuose.
Prekės ženklas pradėjo „01“ pardavimus be prekybos atstovų, siūlydamas tik prenumeratos planus internetu. Šis platinimo modelis turėjo būti perversminis, tačiau jam nepavyko įsitvirtinti. Vėliau „Lynk & CO“ papildė tradicinį transporto priemonių pardavimą internetu, taip pat tiesioginį automobilių pardavimą klientams.
Rinkos tyrimų bendrovės duomenimis, per pirmuosius aštuonis mėnesius „01“ pardavimai Europoje sumažėjo net 74 proc. iki 5048.
„Lynk & CO“ savo naujus ir naudotus automobilius pardavinės per pasirinktus „Volvo“ prekybos salonus. Taip bendrovė pereina prie dvigubo platinimo modelio – tiesioginių pardavimų ir didmeninės prekybos modelio mažmeninės prekybos partneriams, vykdydama tiesioginio pardavimo operacijas. Bendrovė ir toliau siūlys transporto priemones pirkti, nuomotis ar užsisakyti internetiniais kanalais.
„Lynk & CO International“ generalinis direktorius Nicolas Lopezas Appelgrenas teigė, kad „02“ startas suteikia prekės ženklui naują impulsą.
„Mes plečiame savo verslo modelį, didiname produktų asortimentą ir žengiame į naujas rinkas“, – sakė jis spalio 11 d. pareiškime, kai modelis buvo pristatytas Milane.
Iki metų pabaigos „Lynk & CO“ išplės savo veiklą nuo septynių iki 22 Europos rinkų. Dabartinės rinkos yra Vokietija, Prancūzija, Italija, Ispanija ir Švedija. Reorganizuojant mažmeninę prekybą, „Lynk“ taip pat išlaikys savo bendrovei priklausančias pavyzdines, netradicines parduotuves.
Didžiuosiuose Europos miestuose, įskaitant Berlyną, Paryžių, Stokholmą, Madridą ir Milaną, prekės ženklas atidarė pavyzdines parduotuves, kuriose, pasak jo, klientai ir potencialūs pirkėjai gali apsipirkti ir pabendrauti, kaip jis pats sako, įtraukiančioje prekės ženklo patirtyje.