„Qualcomm Technologies“ ir „Epic Games“ ketina pakeisti tai, kaip vairuojame – ruošiama įdiegti patobulintą platformą į šiuolaikines transporto priemones. „Unreal Engine“ yra įrankis, žinomas vaizdo žaidimų vaizdams kurti, ir jis tiesiogiai integruojamas į „Qualcomm Snapdragon Cockpit Platform“.
Tai būtų tarsi įsėdimas į transporto priemonę, kurioje prietaisų skydelis labiau primena asmeninį asistentą nei ciferblatų ir mygtukų rinkinį. „Qualcomm“ skaičiavimo galia, suderinta su „Unreal Engine“ tikroviška 3D grafika, leis automobilių gamintojams sukurti turtingą, įtraukiančią skaitmeninę aplinką automobilyje.
Tai gali būti aukštųjų technologijų navigacija, informacinės ir pramoginės sistemos arba perspėjimai apie numatomą techninę priežiūrą – tikimasi, kad ši technologija leis laiką kelyje praleisti sklandžiau, saugiau ir labiau susietai.
Įdomu tai, kad šis bendradarbiavimas leis automobilių gamintojams mąstyti ne tik apie tradicinį kabinos dizainą. „Unreal Engine“ gebėjimas atvaizduoti neįtikėtinai tikroviškus 2D ir 3D vaizdus reiškia, kad automobiliai galės prisitaikyti prie vairuotojo – nesvarbu, ar tai būtų ekrano personalizavimas, ar netoliese esančių elektromobilių įkrovimo stotelių rekomendavimas.
Abi šios kompanijos mano, kad tai yra didžiulis žingsnis link vairavimo ateities. Laxmi Rayapudi iš „Qualcomm“ išreiškė susijaudinimą dėl to, kad ši partnerystė nustatys naujus standartus automobilių pasaulyje, o Billas Cliffordas iš „Epic Games“ kalbėjo apie neprilygstamas galimybes, kurias suteikia „Unreal Engine“. Kartu jie ne tik siekia sukurti geresnį automobilį – jie siekia sukurti išmanesnę ir labiau įtraukiančią ateities sistemą. Pažiūrėkime, kaip seksis ją įgyvendinti.