Elektrinės transporto priemonės galėtų būti transporto ateitimi, tačiau pirmiausia, reikėtų ženkliai pagerinti baterijų ilgaamžiškumą, norint teigti, kad tokie modeliai būtų patvaresni nei vidaus degimo varikliais aprūpinti automobiliai.
„General Motors“ bendra įmonė su SAIC ir CATL sukūrė akumuliatorių ir teigia, kad tai yra greičiausiai iki šiol įkraunamas elektromobilių akumuliatorius. Ir tai taip pat nėra tolima technologija – kūrėjai teigia, kad pirmasis automobilis, kuriame bus naudojama naujoji baterija, pasirodys kitais metais.
Akumuliatoriaus pagrindas – ličio-geležies-fosfato (LFP) chemija, o įkrovimo greitis – 6C. Tai reiškia, kad teoriškai akumuliatorių galima įkrauti per šeštąją valandos dalį – vos per 10 minučių. Trumpas 5 minučių įkrovimo ciklas atkuria daugiau kaip 200 km ridą.
Akumuliatoriuje naudojamos kelios pažangiausios technologijos, kuriomis siekiama pagerinti įkrovimo efektyvumą ir užtikrinti stabilų baterijos veikimą, padidinti laidumą ir sumažinti elektrolito klampumą.
Ši elektromobiliams skirta baterija sukurta veikti GM „Ultium EV“ platformoje, kuri pasižymi kvazi – 900 V architektūra, nauja CTP konstrukcija ir geresnėmis aušinimo galimybėmis. Tačiau daugiau informacijos bus atskleista kitais metais.