Prasidėjus elektromobilių bumui – kai kuriose šalyse net buvo pradėtos taikyti įvairios finansinės lengvatos, kas tik dar labiau suaktyvino šių transporto priemonių pardavimus, o šiai dienai kone kiekvienas gamintojas savo asortimente turi elektrinių automobilių arba jau visai nustojo gaminti tuos, kurie varomi vidaus degimo varikliais.
Kai jau galvojote, kad automobilių pramonė negali būti dar labiau perpildyta, į žaidimą nori įsitraukti dar vienas žaidėjas. Kad tai įvyktų, televizorių gamintoja „Sharp“ ketina bendradarbiauti su „Foxconn“, didžiausia pasaulyje elektronikos gamintoja. Ji geriau žinoma kaip viena iš bendrovių, gaminančių „iPhone“.
Pirmasis šių kompanijų bendras darbas yra šis. Pristatome jums mieląjį „LDK+“. Tai patrauklios dėžutės formos ir su tvarkingomis vidaus bei išorės funkcijom elektromobilis. Ši transporto priemonė savo gyvenimą pradėjo kaip „Foxconn“ krosoveris „Model C“, o vėliau buvo pertvarkytas į miniveną. „Sharp“ maksimaliai išnaudojo didžiulį stogą ir įrengė saulės kolektorius, kad būtų galima įkrauti akumuliatorių arba tiekti maitinimą namams.
Yra atskira saugojimo baterija, kad būtų galima dar labiau išnaudoti dvikrypčio įkrovimo privalumus, tarnaujant kaip energijos šaltinis avariniu atveju, pavyzdžiui, nutrūkus elektros energijos tiekimui. Dėl gamtos reiškinių.
Erdvus salonas yra pakankamai didelis, kad jame tilptų didžiulis 65“ ekranas ir pasukamos galinės sėdynės. „Sharp“ teigia, kad „LDK+“ naudoja dirbtinį intelektą, kuris renka informaciją iš buitinių prietaisų ir reguliuoja kintamosios srovės ir ekrano ryškumą. Tas didžiulis ekranas, sumontuotas gale, skirtas ne tik žaidimams, jį galima naudoti kaip mobilųjį biurą.
Techninės specifikacijos kol kas lieka apgaubtos paslaptimi. Tačiau žinome, kad 2021 metų koncepcija vėliau virtusi gamybiniu modeliu, jau parduodamas Taivane kaip „Foxtron Model C“.
Kelių visureigis turi 231 arklio galios, virš 500 km nuvažiuojamą atstumą, nors ir pagal pernelyg optimistinį Naujojo Europos važiavimo (NEDC) ciklą. Elektromobilis yra 469,39 cm ilgio, 74,6 cm pločio ir 189,48 cm aukščio, o ratų bazė - 292,1 cm. Vis dėlto „Sharp“ elektrinis minivenas turi kitokias proporcijas. Kalbant apie svorį, „Foxtron Model C“ nesveria nei dviejų tonų.
Kazuma Naito, „Sharp“ filialo „Next Innovation“ programinės įrangos kūrimo vadovas, teigė, kad bendrovės tikslas iki 2030 metų pradėti pardavinėti automobilius. Tačiau pripažino, kad šiuo metu šis terminas yra neįpareigojantis tikslas.
Kadangi „Foxconn“ valdo 66 proc. kontrolinio „Sharp“ akcijų paketo, nenuostabu, kad jie vėl bendradarbiaus, siekdami iki dešimtmečio pabaigos pateikti rinkai elektromobilius. Pirmuoju etapu elektronikos gamintoja nori pardavinėti elektromobilius Japonijoje, pagamintus šalies viduje arba kur nors kitur „Foxconn“, galbūt Kinijoje.
„Sharp“ nebus vienintelė technologijų milžinė iš Tekančios saulės šalies, kuri pastaraisiais metais pradėjo automobilių verslą. Bendrovė „Sony“ susivienijo su „Honda“ ir įsteigė bendrąją automobilių gamybos įmonę „Sony Honda Mobility“, kuri 2025 metais rinkai pateiks elektrinį sedaną „Afeela“. Visureigis turėtų pasirodyti 2027 metais, o pigesnis kompaktiškas modelis turėtų debiutuoti ne anksčiau kaip 2028 metais.
Kalbant apie technologijų bendroves gaminančias automobilius – nepaisant to, kad per dešimtmetį buvo investuota daugiau nei 10 mlrd. dolerių, vasario mėnesį buvo atšauktas ilgai svarstytas „Apple Car“.