MG jau 2025 m. antrąjį ketvirtį ruošiasi išleisti elektromobilį su kietojo būvio akumuliatoriumi. Ši žinia, kurią patvirtino britų automobilių gamintojo motininės bendrovės SAIC atstovas, leidžia MG lenkti visus pagrindinius konkurentus, įskaitant „Volkswagen“, lenktynėse dėl kietojo būvio akumuliatorių technologijos diegimo masinėje rinkoje.
Tokie akumuliatoriai, ilgą laiką laikyti šventuoju graliu elektromobilių technologijų srityje, turi keletą privalumų, palyginti su dabartiniais ličio jonų akumuliatoriais. Jie žada didesnį energijos tankį, todėl gali būti gerokai ilgesnis važiavimo nuotolis.
Kieto būvio akumuliatoriai iš esmės yra saugesni, nes juose nėra degiųjų skystų elektrolitų, todėl nebelieka akumuliatorių gaisrų pavojaus. Be to, jos greičiau įkraunamos, o tai palengvina elektromobilių naudojimo patirtį.
Nors MG dar neatskleidė savo kietojo kūno akumuliatoriaus ypatumų, tikėtina, kad jis bus panašus į „Lightyear“ akumuliatorių, kurį neseniai pademonstravo kitas SAIC prekės ženklas „IM Motor“. Šis akumuliatorius, kurio energijos tankis yra 368 W/kg, Kinijos CLTC bandymų cikle leidžia nuvažiuoti įspūdingą 1083 km atstumą ir gali nuvažiuoti iki 401 km vos per 12 minučių greitojo įkrovimo.
Agresyvus MG polinkis į šiuos akumuliatorius rodo, kad SAIC ketina didinti gamybą ir išnaudoti masto ekonomiją įvairiuose savo prekės ženkluose. SAIC numato, kad kieto kūno akumuliatoriai ilgainiui bus iki 30 proc. pigesni už dabartinius ličio-geležies-fosfato (LFP) akumuliatorius, o tai galėtų lemti pigesnius elektromobilius.
Kol pasaulis laukia MG kietojo kūno baterija varomo elektromobilio pasirodymo, bendrovė taip pat žvelgia į netolimą ateitį – 2024 m. lapkričio mėn. bus pristatytas naujas elektrinis visureigis MG S5. Iš pradžių šis modelis Kinijos rinkoje pasirodys su vieno ir dviejų variklių variantais, varomais LFP akumuliatoriais. Tačiau planuojama šį visureigį iki 2025 m. pabaigos pristatyti ir Europos rinkai.