Išmaniųjų laikrodžių bei apyrankių populiarumas vis dar auga. Šios rinkos augimas fiksuojamas jau ne vienerius metus, ne išimtis ir 2024 metai.
Balandžio – birželio mėnesiais iš viso buvo pristatyta 43,7 mln. dėvimųjų įrenginių, o „Huawei“ užėmė pirmąją vietą pasaulinėje rinkoje tiek pagal pristatymus, tiek pagal rinkos dalį.
Remiantis naujausiais IDC duomenimis, Kinijos technologijų bendrovės augimas, palyginti su ankstesniais metais, siekė net 42 proc. – 8,9 mln. pasaulinių siuntų ir 20,3 proc. rinkos dalies.
Kinija buvo pagrindinė dėvimųjų įrenginių rinka, kurioje „Huawei“ pristatė apie 6 mln. dėvimųjų įrenginių ir padidino savo rinkos dalį iki 38,4 proc. Nepaisant bendrovės sėkmės, pasaulinė išmaniųjų dėvimųjų įrenginių rinka, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šiek tiek sumažėjo – fiksuojami 0,7 proc. prastesnis rezultatai.
Kalbant apie „Huawei“, pagrindinė pardavimų augimo priežastis – didžiulė „Watch Fit 3“ išmaniojo laikrodžio paklausa, kas buvo pagrindinis augimo visame pasaulyje variklis. Prekės ženklui taip pat pavyko išplėsti savo rinkos dalį Vidurio ir Rytų Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje bei Lotynų Amerikoje.
Antroje vietoje pasaulinėje arenoje atsidūrė „Xiaomi“ – 5,9 mln. išsiuntimų ir 13,5 proc. rinkos dalis. Pagrindiniais augimo varikliais tapo „Xiaomi“ pradinio lygio „Redmi“ serija, o aukštesnės klasės prietaisai, tokie kaip „Watch S3“ ir „Watch 2“, taip pat pasižymėjo gerais rezultatais.
Trečioje vietoje atsidūrė „Apple“ – 5,7 mln. pardavimų ir 13,1 proc. rinkos dalis. JAV bendrovė susidūrė su aršia Kinijos kompanijų konkurencija, o tai nulėmė 12 proc. sumažėjusius metinius pardavimus.
Per šį laikotarpį „Samsung“ pristatė 3,3 mln. dėvimųjų įrenginių, o pagrindinis augimo veiksnys buvo „Galaxy Fit 3“. Kinijos koncernas BBK, kuris valdo tokius prekinius ženklus kaip „Oppo“ ar „Vivo“ užpildo pirmąjį penketuką su 2,9 mln. tiekimų ir 6,6 proc. rinkos dalimi dėl didelės vaikų laikrodžių modelių paklausos Kinijoje.