Korėjos mechanikos inžinerijos ir medžiagų instituto darbuotojai pristatė unikalią naujos kartos ratų sistemą, galinčią prisitaikyti prie besikeičiančio reljefo. Technologija pagrįsta specialiu paviršiaus įtempimo mechanizmu.
Metodas leidžia realiu laiku reguliuoti rato standumą ir formą. Norint judėti dideliu greičiu, naudojama standi konstrukcijos būklė, o dirbant nelygioje vietovėje ratas gali tapti minkštesnis.
Technologija remiasi vielinių stipinų, sujungtų su išmaniąja grandinės sistema aplink ratą, įtempimu. Ši konstrukcija leidžia prototipui įveikti kliūtis siekiančias iki 40 % jo spindulio.
Naujovė gali būti naudojama kuriant visureigius robotus, suteikiant jiems lankstesnę sistemą efektyviam darbui paieškos ir gelbėjimo operacijų metu, taip pat nelaimės zonose. Be to, jį galima naudoti visureigiuose ir net naujos kartos neįgaliųjų vežimėliuose.