Elektrinių automobilių populiarumas pastaruoju metu kelia vis daugiau klausimų, o kai kurie gamintojai net pristabdė visišką perėjimą prie tokių transporto priemonių gamybos. Tačiau tokių veiksmų imasi tikrai ne visi.
„GAC Aion“ ruošiasi pasauliniam debiutui ir savo prekės ženklą „Hyper“ nusprendė pakeisti į „Hyptec“. Pirmieji tarptautiniai modeliai nuo gamybos linijos nuriedėjo dar rugpjūčio 1 dieną, o Pietryčių Azijos rinkose pasirodys vėliau šį mėnesį.
Dar praėjusiais metais vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje gamintojas pademonstravo SSR modelį, kurį dabar ketinama pasiūlyti ne tik Artimųjų Rytų ar Pietų Amerikos rinkose, bet ir Europoje. Pirmąsyk apie šį modelį buvo skelbiama dar 2022 metų rugsėjį.
„Hyptec SSR“ yra dvivietis elektrinis superautomobilis, kuris Kinijos rinkoje prieinamas nuo praėjusių metų spalio. Pradinio lygio modelis gali pasiūlyti nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjimą vos per 2,3 sekundės, o du aukštesnės klasės variantai šį pasiekimą įveikia vos per 1,9 sekundės.
Pradinė kaina Kinijos rinkoje siekia beveik 165 900 eurų, o tai yra ganėtinai patrauklus pasiūlymas, atsižvelgiant į šio elektromobilio kategoriją ir galimybes. Nors šiais metais „GAC Aion“ pardavimai šiek tiek smuko, bendrovė ir toliau optimistiškai vertina savo pasaulinės plėtros planus.
Naujasis „Hyptec“ pavadinimas turėtų reikšti „Hyper Technology Life“. Kompanijos vadovas Gu Huinan tiki, kad pasaulinis SSR patrauklumas prisidės prie prekės ženklo augimo ir atgaivins „GAC Aion“ pardavimų rodiklius.
„Hyptec“ įžengimas į pasaulinę rinką su SSR elektriniu modeliu yra svarbus žingsnis tiek įmonei, tiek visai pramonei, galintis nustatyti naujus elektrinių superautomobilių našumo ir prabangos standartus.