Kinijos elektrinių transporto priemonių gamintoja „Nio“ surengė kasmetinį „Tech Day“ renginį „IN 2024“, kuriame pristatė daugybę naujovių elektrinių automobilių srityje.
Pastaruoju metu buvo pasirodę nemažai pranešimų ir apie antros kartos išmanųjį telefoną, o praėjusį savaitgalį jis buvo pristatytas ir oficialiai. Bendrovės atstovai pademonstravo naująjį „Nio Phone2“, kuris savo dizaino sprendimais yra panašus į pirmtaką, o taip pat siūlo ir aukštos klasės specifiakcijas.
Plačiau apie naująjį išmanųjį telefoną galite skaityti paspaudę čia. Tačiau tai nebuvo vienintelė „Nio“ naujiena, kurią gamintojas pademonstravo kasmetinio „Tech Day“ renginio metu.
Pagrindinė „Nio“ naujovių dalis yra „ Shenji NX9031“ – pirmasis pramonėje 5 nm aukšto lygio išmanusis vairavimo lustas, kurį bendrovė pristatė metų pradžioje. Pranešama, kad šis lustas, kuris kitąmet bus naudojamas „Nio“ sedane ET9, gali apdoroti duomenis, prilygstančius keturiems aukščiausios klasės lustams, ir gerokai padidina vaizdų apdorojimo ir dirbtinio intelekto galimybes.
Be to, „Nio“ oficialiai pristatė „SkyOS“ – išmaniosioms elektrinėms transporto priemonėms skirtą visapusišką operacinę sistemą. Dėl didelio pralaidumo, mažo vėlavimo ir didelės skaičiavimo galios „SkyOS“ žada greitesnį sistemos atsaką ir, be daugelio patobulinimų, greitesnį avarinį stabdymą, nustatydama naują transporto priemonių operacinių sistemų standartą.
„Nio“ inovacijų siekis apima ir programinę įrangą. Bendrovė pristatė „Banyan 3“ – pirmąją dirbtiniu intelektu pagrįstą išmaniąją sistemą, pagerinančią naudotojo sąsają ir vairavimo komfortą.
Bendrovė taip pat atskleidė „Nio World Model“ (NWM) – generatyvinį išmaniojo vairavimo modelį, galintį prognozuoti ir priimti vairavimo sprendimus, ir „NAD Arch 2.0“ – architektūrą, kuri naudoja neapdorotus jutiklių duomenis vairavimo sprendimams generuoti ir žada saugesnį, žmogui artimesnį išmanųjį vairavimą.