Praėjusios savaitės pabaigoje įvyko metinė „Xiaomi“ spaudos konferencija, kurios metu buvo pristatyta gausybė naujų produktų. Šio renginio metu pademonstruoti ir naujausi sulenkiami išmanieji – tai „Mix Fold 4“ ir „Mix Flip“.
Kinijos technologijų bendrovė pristatė ne tik gausybę smulkios elektronikos, bet buvo pademonstruotas ir naujas elektromobilis. „Xiaomi“ generalinis direktorius pristatė naująjį „SU7 Ultra“ prototipą, kuris yra orientuotas į lenktynes bei yra gerokai patobulina „Xiaomi SU7 Max“ modelio versija.
„Xiaomi SU7 Ultra“ pasižymi dar agresyvesniu dizainu, kurį pabrėžia įspūdinga žaibiškai geltona apdaila. Žemas priekinis spoileris surenka visą orą ir nukreipia jį per variklio dangtį, pailginti šoniniai slenksčiai išlygina oro srautą, o didžiulis galinis sparnas yra atsakingas už papildomos prispaudžiamosios jėgos sukūrimą.
„Ultra“ modelyje naudojamas „Xiaomi“ patentuotas „HyperEngine V8s“ elektrinis variklis, kuris yra galingiausias iki šiol. Didžiausias greitis – 27 200 aps/min, 578 arklio galių, o didžiausias sukimo momentas – 635 Nm, todėl vien šis variklis yra rimtas kūrinys. Tačiau vieno variklio neužtektų, kad „Ultra“ atitiktų savo drąsius teiginius.
„SU7 Ultra“ prototipe sumontuoti trys elektriniai varikliai – du V8S ir vienas V6S – generuojantys bendrą maksimalią 1 548 AG galią. Tai daugiau galios nei „Lucid Air Sapphire“ ar „Zeekr 001 FR“. Verta paminėti ir tai, jog šis prototipas turi kone 52 proc. daugiau galios nei „Tesla Model S Plaid“.
Kad šie trys elektros varikliai būtų kuo geriau išnaudoti, „Xiaomi SU7 Ultra“ gali pasigirti pirmąja pasaulyje „Kirin 2“ baterija, kurią sukūrė „Xiaomi“ ir CATL. Šis 897 V akumuliatorius siūlo iki 1330 kW iškrovos galią, o veikiant 20 proc. jis vis dar išvysto daugiau nei 800 kW.
Kai šis naujasis akumuliatorius išsikrauna, jį galima įkrauti 5,2C greičiu – tai reiškia, kad bateriją galima įkrauti greičiau nei per 12 minučių. Paprastai tariant, „Ultra“ yra tokios pat 101 kWh talpos kaip ir kiti „Xiaomi SU7“ modeliai, ji palaiko įkrovimo greitį, viršijantį 520 kW.
„Xiaomi“ pažymi ir tai, kad „SU7 Ultra“ kėbulo skydai pagaminti iš anglies pluošto kėbulo plokščių, todėl jo svoris sumažėjo iki 1 900 kilogramų, t. y. maždaug 300 kg mažiau nei standartinio SU7 variantas.
Turėdamas visus šiuos technologinius pasiekimus, „Xiaomi SU7 Ultra“ nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgėja per 1,97 sekundės, 200 km/val. greitį pasiekia per 5,96 sekundės, o maksimalus greitis viršija 350 km/val.
Kad SU7 Ultra suvaldytų visą šią galią, tiek priekyje, tiek gale įrengti aukštos kokybės „AP Racing“ šešių stūmoklių kaltiniai stacionarūs suportai ir lenktyninės trinkelės. Šie stabdžiai gali atlaikyti didesnę nei 800 laipsnių temperatūrą ir veikia kartu su variklio energijos rekuperacija, todėl pasiekiamas didesnis nei 2,36 G lėtėjimas. Rezultatas? Vos 25 m stabdymo kelias nuo nulio iki šimto.
Bendrovė užsibrėžė drąsų tikslą – šių metų spalį bus siekiama pagerinti Niurburgringo negamybinio rato įveikimo rekordą, o 2025 metais planuoja siekti serijinio rato įveikimo rekordo. Tai reiškia, kad bus parengta „Ultra“ versija, skirta važiuoti keliais.