Elektrinių automobilių populiarumas pastaruoju metu kelia vis daugiau klausimų, o kai kurie gamintojai net pristabdė visišką perėjimą prie tokių transporto priemonių gamybos. Tačiau tokių veiksmų imasi tikrai ne visi.
Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ deda visas pastangas, jog būtų pereita tik prie elektrinių modelių gamybos. Bendrovė paskelbė, jog iki 2030 metų investuosianti 61 mlrd. eurų, kad sukurtų naujų elektrinių modelių ir sustiprintų savo pozicijas sparčiai augančioje elektromobilių rinkoje.
„Honda“ taip pat yra pasirengusi įžengti į Kinijos elektrinių transporto priemonių rinką su būsimuoju „Ye S7“ – pirmuoju naujojo EV prekinio ženklo modeliu. Japonijos automobilių gamintojas pasidalino pirmosiomis šio elektromobilio nuotraukomis, kuriose matyti elegantiškas visureigis su panoraminiu stoglangiu per visą ilgį.
„Ye S7“ bus pradėtas gaminti iki šių metų pabaigos, o jį gamins „Dongfeng Honda“, bendra „Honda“ ir „Dongfeng Motor“ įmonė. Tikimasi, kad šis visureigis bus specialiai pritaikytas Kinijos vartotojų poreikiams ir bus sukurtas remiantis „Honda“ visiškai elektrine architektūra „Architecture W“.
Kinijos pramonės ir informacinių technologijų ministerija (MIIT) pateikė išsamią informaciją apie „Ye S7“ specifikacijas. Visureigio ilgis – 4 750 mm, plotis – 1 930 mm, aukštis – 1 625 mm, o ratų bazė – 2 930 mm. Vienintelė MIIT kataloge nurodyta versija pasižymi dviem elektros varikliais, kuriuos tiekia „United Automotive Electronic Systems“ ir kurių bendra galia siekia 350 kW.
„Ye S7“ sveria 2 305 kg ir gali išvystyti maksimalų 180 km/h greitį. Čia bus naudojami CATL sukurtos baterijos.
Verta pastebėti, kad tai nėra pirmasis „Honda“ bandymas patekti į Kinijos elektromobilių rinką. Bendrovė jau turi dar du į šį segmentą orientuotus prekės ženklus – „e:N“ ir „Lingxi“. Tačiau bendrovės vadovai siekia iki 2027 metų išleisti šešis „Ye“ prekės ženklo modelius, todėl jis yra svarbiausias siekiant tikslo iki 2035 metų pasiekti 100 proc. elektrifikaciją Kinijoje.