Senų prekės ženklų gamintojams sunkiai sekasi kurti elektromobilius, nes jie labai stengiasi išlaikyti savo tapatybę.
Asociatyvinė nuotr. / Gamintojo nuotr.
Elektromobiliai gali turėti savitą charakterį, bet, atrodo, kelių dimensijų jiems vis tiek trūksta. „Ferrari“ gali girtis savo ilga istorija ir per ją išlaikytais išskirtiniais markės bruožais, bet kaip reikės pereiti prie elektromobilių, kurie neturi transmisijos, variklio garso ar charakteringo variklio apskritai? Elektromobilio variklis yra nejaučiamas, o senas-geras V8 ar V12 „Ferrari“ buvo labai svarbus.
Elektrinis „Ferrari“
„Ferrari“ sukurto pirmojo elektromobilio kaina turėtų siekti mažiausiai 500 tūkst. eurų, praneša „Reuters“.
„Ferrari“ savo elektromobilių rinkai nori pasiūlyti savo „unikalumą ir aistrą“. Anksčiau kompanijos vadovai teigė, kad „Ferrari“ pristatys tik tokį elektromobilį, kuris pasiūlys ką nors naujo. Tai labai intriguoja, nes atrodo, kad „Ferrari“ nenueis lengviausiu keliu – tai nebus tiesiog elektrifikuotas „Ferrari F8 Tributo“. „Ferrari“ elektromobilis privalo turėti bent kelias unikalias savybes, o sąsajos su automobilių sportu apskritai yra „Ferrari“ klasika.
Italijos automobilių gamintojas planuoja pristatyti elektromobilį kitų metų pabaigoje. Tokia pradinė kaina rodo pasitikėjimą savimi, nes konkurentai mažina kainas už elektrines transporto priemones dėl per mažo žmonių susidomėjimo.
„Ferrari“ pagamino mažiau nei 14 tūkst. automobilių praėjusiais metais. Visgi tikisi padidinti šį skaičių iki 20 tūkst. į rinką įvedus elektromobilius.