Automobilių pramonė yra tikslumo ir naujovių šokis. „Volvo“ ritmas šiek tiek sutriko, nes jų ilgai lauktas debiutantas „EX90“ daro trumpą pauzę prieš lipdamas į šokių aikštelę. „EX90“, flagmano elektrinio visureigio, debiutas buvo atidėtas iki šių metų vidurio, nors turėjo debiutuoti dar pernai.
„Volvo“ susiduria su nemažai problemų, kurios susijusios su naujuoju „EX90“ flagmanu. Jo gamyba prasidėjo tik šį mėnesį, nors tai buvo planuojama pradėti dar praėjusiais metais. Automobilių gamintojui teko atidėti elektromobilio pradžią, kad būtų išspręstos kai kurios likusios programinės įrangos problemos.
Norintiems įsigyti ir mėgautis naujuoju „Volvo EX90“ – dar teks šiek tiek palaukti, o dabar aiškėja ir tai, jog pirkėjus jis pasieks ne visai toks, kokio tikėtasi. Panašu, kad gamintojas dar nėra paruošęs visų naujojo savo flagmano funkcijų bei apie tai informuoja pirkėjus.
„Volvo EX90“ pirkėjai gauna gamintojo laiškus, kuriuose pateikiamas sąrašas funkcijų, automobilius pasieksiančių vėliau nei tikėtasi.Į sąrašą įtrauktos saugos ir patogumo funkcijos, o visos LiDAR sistemos galimybės ir integracija bus atskleistos po būsimo atnaujinimo. Tarp kitų funkcijų, kurių gali trūkti, yra perspėjimas apie priešpriešinį eismą, pagalbinė sistema greičio posūkyje palaikymui, belaidė „Apple CarPlay“ ir dvikryptis įkrovimas.
Pasirodo, jog naujojo „EX90“ modelio savininkams teks pasitenkinti tik tamsia informacijos ir pramogų ekrano ir vairuotojo ekrano tema, nes šviesi tema bus įdiegta su vėlesniu programinės įrangos atnaujinimu. Jie taip pat turės susitaikyti su tuo, kad stovėdamas ir neįkrautas elektromobilis per dieną gali prarasti apie 3 proc. akumuliatoriaus energijos.
„Volvo“ teigia, kad dabar pagrindinis „EX90“ modelio kompiuteris turi veikti fone, kad galėtų valdyti „labai pažangias funkcijas“, tačiau tai bus ištaisyta su būsimu atnaujinimu. Pažymima ir tai, jog energijos vartojimas nutrūksta po 72 valandų, nes automobilis pereina į „gilaus miego režimą, kad būtų taupoma akumuliatoriaus energija“.
Savo elektroniniame laiške klientams bendrovė teigė, kad didžioji dalis trūkstamų funkcijų bus įdiegtos nemokamai, tačiau kai kuriems gali tekti savo automobilį pristatyti į prekybos atstovybę, „Volvo“ apie tai ketina pranešti iš anksto.
Leidinys „Motor1“ susisiekė su „Volvo“ ir pasiteiravo, kada klientai gali tikėtis šių mokamų funkcijų ir labai reikalingų atnaujinimų, tačiau atsakymas kol kas nėra pateikiamas. Priminsime, jog naujasis „Volvo EX90“ Lietuvoje parduodamas nuo 97 tūkst. eurų.