Dirbtinis intelektas tapo viena iš sparčiausiai besivystančių ir didžiausią įtaką darančių technologijų pasaulyje. Įstatymų leidėjai į tai reaguoja reguliavimo priemonėmis, tokiomis kaip neseniai patvirtintas Europos Sąjungos dirbtinio intelekto aktas.
Įvairios dirbtinio intelekto galimybės tampa viena aktualiausių temų šiemet. Išmaniųjų telefonų gamintojai kuria savo sprendimus, įvairios naujos galimybės testuojamos ir įvairiuose kituose įrenginiuose, kas vartotojams suteikia vis daugiau privalumų. Žinoma, dirbtinis intelektas atkeliauja ir į automobilius.
„Audi“ atstovai paskelbė, kad nuo šių metų liepos mėnesio į milijonus bendrovės automobilių bus įdiegta „Microsoft Azure OpenAI Service“ palaikoma „ChatGPT“ pokalbių roboto integracija. Tai „Audi“ transporto priemonių turėtojams suteiks naujų galimybių valdant įvairias funkcijas balsu.
Skelbiama, kad šį programinės įrangos atnaujinimą gaus maždaug 2 mln. nuo 2021 metų pagamintų „Audi“ modelių, turinčių MIB 3, trečiosios kartos modulinę informacijos ir pramogų sistemą. Naujausi bendrovės automobiliai, pavyzdžiui „Q6 e-tron“, ir būsimi modeliai su E3 1.2 elektronikos architektūra gaus šią „ChatGPT“ integraciją per „Cerence Chat Pro“, kaip „Audi“ asistento išplėtimą.
„Audi“ automobilių savininkai galės ne tik balsu valdyti informacijos ir pramogų, navigacijos ir kintamosios srovės sistemas, bet ir užduoti bendrųjų žinių klausimus. Jie galės iškviesti „ChatGPT“ pokalbių robotą sakydami „Hey Audi“ arba naudodami ant vairo esantį pokalbio mygtuką.
„Didžiuojamės galėdami tęsti bendradarbiavimą su „Audi“ ir „Volkswagen“ grupe, kad mūsų generatyviniu dirbtiniu intelektu paremti sprendimai pasiektų dar daugiau vairuotojų“, - sakė „Cerence“ atstovas Christianas Mentzas. „Cerence Chat Pro“ patobulins „Audi“ automobilyje esantį asistentą neprilygstamu intelekto lygiu, padidindama saugumą, komfortą ir produktyvumą kelyje.“
Naujasis „Audi“ asistentas su „ChatGPT“ gali automatiškai atpažinti, ar jis turi atlikti automobilio funkciją, pavyzdžiui, įjungti oro kondicionierių, ar perduoti užklausą „ChatGPT“ bendrųjų žinių klausimams. Kalbant apie privatumą, bendrovės atstovų teigimu, visi klausimai ir atsakymai bus ištrinti po apdorojimo.
Pranešama, jog ateityje „Audi“ vairuotojai galės užduoti ir sudėtingesnius klausimus apie transporto priemonę. Pavyzdžiui, jie galės klausti apie tinkamą padangų slėgį savo automobiliui ir kt.
„Sklandžiai integravę „ChatGPT“ į mūsų balso valdymą, sujungiame abiejų programų privalumus“, - sako „Audi“ interjero, informacijos ir pramogų bei ryšio plėtros viceprezidentas Marcusas Keithas. „Dabar mūsų klientai galės naudotis ne tik įvairiomis balsu valdomomis funkcijomis, bet ir paprasta bei saugia prieiga prie dirbtiniu intelektu paremtų žinių. Tai kitas žingsnis link geriausios savo klasėje patirties „Audi“ automobiliuose.“