Dar kovo mėnesio pabaigoje oficialiai prasidėjusi pirmojo „Xiaomi“ elektromobilio prekyba nesiklosto gerai. Aiškėja, jog gamintojas sulaukė ženkliai daugiau užsakymų nei tikėtasi ir susiduria su problema patenkinti tokį rinkos poreikį. Dėl didžiulių išankstinių užsakymų „SU7“ laukimo laikas buvo išaugęs net iki septynių mėnesių.
Kinijos technologijų milžinės atstovai neslepia, jog susidomėjimas naujuoju elektromobiliu – ženkliai didesnis nei tikėtasi. „Xiaomi“ atskleidė, kad paklausa yra net penkis kartus didesnė, negu buvo numatyta iš pradžių, kas lėmė ir vėluojančius pristatymus.
„Xiaomi“ stengiasi patenkinti milžinišką paklausą, o dabar paskelbė, kad pirkėjus jau pasiekė 20 tūkst. naujųjų „Xiaomi SU7“ elektromobilių. Nors tai gali atrodyti kaip nedideli skaičiai, tačiau reikėtų nepamiršti, jog tai yra pirmasis šios bendrovės automobilis.
Tikimasi, kad birželį pristatytų automobilių skaičius tikriausiai viršys 10 tūkst., o bendrovė yra tvirtai pasiruošusi iki metų pabaigos pristatyti 100 tūkst. vienetų. „Xiaomi“ tiki, kad jei viskas vyks sklandžiai, ji gali pasiekti net ir 120 tūkst. pristatymų - gerokai daugiau, nei buvo numatyta prieš „SU7“ pristatymą.
Naujasis „Xiaomi SU7“ elektrinis automobilis šiuo metu yra parduodamas tik Kinijos rinkoje, o bazinio modelio pristatymo terminas siekia maždaug 30 savaičių, o aukščiausios klasės „SU7 Max“ varianto gali tekti laukti ir apie 35 savaites.
„Xiaomi“ aktyviai ieško būdų, kaip sumažinti spaudimą, ir praėjusią savaitę netgi žengė netikėtą žingsnį. Kompanijos atstovai paskelbė, jog baziniai „Xiaomi SU7“ modeliai bus parduodami su skirtingomis baterijomis. Pranešama, jog juose bus naudojami CATL ir BYD sukurti akumuliatoriai.