Išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių populiarumas vis dar auga. Šios rinkos augimas fiksuojamas jau ne vienerius metus, ne išimtis ir 2024 metai.
Neseniai pasirodė pirmojo 2024 metų ketvirčio rezultatai, kurie rodo, jog dėvimųjų įrenginių pardavimai išaugo 8,8 proc., tačiau daugelis pirkėjų yra linkę rinktis pigesnius modelius. Tokia tendencija fiksuojama jau penktą ketvirtį iš eilės.
Analitikai teigia, kad vartotojai nemato prasmės leisti papildomų pinigų aukščiausios klasės modeliams ir dažniausiai renkasi vidutinės klasės ir pradinio lygio prietaisus, todėl mažėja ir vidutinė jų išleidžiama suma išmaniesiems laikrodžiams ar apyrankėms.
Populiariausi rinkoje ir toliau išlieka „Apple“ kuriami išmanieji laikrodžiai. Nors JAV bendrovės pardavimai sumažėjo beveik 19 proc., tačiau net ir tai nesutrukdė išsaugoti lyderės vardo. Gamintojas per pirmąjį šių metų ketvirtį pardavė 20,6 mln. dėvimųjų įrenginių ir šiuo metu užima 18,2 proc. rinkos.
Antroje pozicijoje rikiuojasi „Xiaomi“, kurios pardavimai 2024 metų pirmojo ketvirčio metu pasiekė 11,8 mln., o tai leido užfiksuoti 10,5 proc. rinkos. Toliau rikiuojasi dar viena Kinijos bendrovė – tai „Huawei“, kuri užima 9,6 proc., o per pirmuosius tris metų mėnesius pardavė 10,9 mln. laikrodžių bei apyrankių.
Į ketvirtąją poziciją nukrito „Samsung“, kuri pirmojo ketvirčio metu pardavė 10,6 mln. dėvimųjų įrenginių ir turi tenkintis 9,3 proc. rinkos. Verta pastebėti, jog nors bendrovės pardavimai augo 13 proc., tačiau tai nepadėjo išsaugoti antrosios pozicijos šiame sektoriuje.