Automobilių pramonė yra tikslumo ir naujovių šokis. „Volvo“ ritmas šiek tiek sutriko, nes jų ilgai lauktas debiutantas EX90 daro trumpą pauzę prieš lipdamas į šokių aikštelę. „EX90“, flagmano elektrinio visureigio, debiutas buvo atidėtas iki šių metų vidurio, nors turėjo debiutuoti dar pernai.
„Volvo“ jau netrukus ketina pradėti gaminti naująjį „EX90“ automobilio modelį, o šie procesai vyks Čarlstone, Pietų Karolinoje. Planuojama, jog elektromobilis pirkėjus JAV ir Europos rinkose gali pasiekti jau antroje šių metų pusėje, tačiau tikslesnės datos kol kas nėra.
Remiantis naujausia informacija, „Volvo EX90“ bus pirmasis pasaulyje automobilis su akumuliatoriaus pasu. Jame bus registruojama žaliavų, sudedamųjų dalių, perdirbtų medžiagų kilmė ir bendras anglies dioksido pėdsakas. Pase taip pat bus pateikiama naujausia informacija apie akumuliatoriaus būklę per pastaruosius 15 metų.
Apskaičiuota, kad vienam „Volvo“ automobiliui toks pasas kainuos apie 10 JAV dolerių. Tokį pasą „Volvo“ kūrė daugiau nei penkerius metus, bendradarbiaudama su Jungtinės Karalystės pradedančiąja įmone „Circulor“, kuri sudaro įmonių tiekimo grandinių žemėlapius.
Verta pastebėti, jog tokie baterijų pasai bus privalomi ES parduodamiems elektra varomiems automobiliams nuo 2027 metų vasario, tačiau „Volvo“ norėjo būti pirmoji.
„Mums labai svarbu būti pionieriais ir lyderiais“, - agentūrai „Reuters“ sakė „Volvo“ pasaulinio tvarumo vadovė Vanessa Butani. Ji pridūrė, kad po to, kai pasas bus pradėtas taikyti „EX90“ modeliui, jis palaipsniui bus pradėtas taikyti visiems „Volvo“ elektriniams automobiliams.